دو محصول جدید برای خط‌ تولید جگوار شاسی‌بلند F-Pace برای سال ۲۰۲۲ مشخص شده‌اند که یک جفت مدل جدید زیرمجموعه SVR را به رقیب ولوو XC600 و BMW X3 این برند اضافه می‌کند.

جگوار F-Pace

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از اتواکسپرس، این دو خودروی جدید که اسپورت ۳۰۰ و اسپورت ۴۰۰ نامیده می‌شوند، به ترتیب ۶۲۲۵۰ پوند و ۶۸۵۲۰ پوند قیمت دارند و هر دو از موتور ۶ سیلندر هیبریدی ملایم استفاده می‌کنند که در ۲ گزینه دیزلی و بنزینی ارائه می‌شود.

۳۰۰ اسپورت دیزلی است و از موتور ۳ لیتری Ingenium خطی با یک موتور کمکی ۴۸ ولتی از طریق استارت ژنراتور تسمه‌ای استفاده می‌کند. این موتور ۲۹۶ اسب‌بخاری و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور نیز تولید می‌کند و از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک، پیشرانه را به هر ۴ چرخ می‌فرستد. جگوار ادعا می‌کند که سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در ۶.۴ ثانیه شکل می‌گیرد و حداکثر سرعت نیز به ۲۳۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

تصاویر | جگوار رقبای ولوو XC60 و ب‌ام‌و X3 را راهی بازار می‌کند

اما ۴۰۰ اسپورت جایگزین بنزینی است که با ۶ سیلندر ۳ لیتری توربوشارژ و یک موتور ۴۸ ولتی کمکی‌اش، در مجموع ۳۹۴ اسب‌بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این خودرو، ۵.۴ ثانیه است و بیشینه سرعت‌اش به  سرعت ۲۴۸ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

تصاویر | جگوار رقبای ولوو XC60 و ب‌ام‌و X3 را راهی بازار می‌کند

هر دو نسخه F-Pace ۳۰۰ و ۴۰۰ اسپورت با سیستم‌های دینامیک تطبیقی و قابل تنظیم جگوار ارائه می‌شوند که به راننده اجازه می‌دهد تنظیمات دریچه گاز، فرمان و تعلیق را تغییر دهد. در غیر این صورت، مجموعه‌ای از حسگرها به طور خودکار خودرو را با شرایط رانندگی تنظیم می‌کنند.

تصاویر | جگوار رقبای ولوو XC60 و ب‌ام‌و X3 را راهی بازار می‌کند

کد خبر 669437

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha