شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
۰ نفر

استاندار اردبیل گفت: کل پروژه راه‌آهن اردبیل فعال شده و کار با سرعت در حال انجام است.

راه‌آهن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سیدحامد عاملی در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از عملیات اجرایی راه آهن اردبیل – میانه اظهار کرد: در بازدیدی که اواخر سال گذشته از راه آهن اردبیل – میانه داشتیم، کار عمرانی و اجرایی در برخی از قطعات تعطیل شده بود و ما شاهد وضعیت نامناسبی در نقاط بحرانی این پروژه بودیم.

وی بیان کرد: با مشاهده وضعیت نگران کننده راه آهن اردبیل – میانه تلاش کردیم تا در سفر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی این پروژه زیربنایی را مورد توجه قرار دهیم تا دولت منابع مالی خوبی را برای این خط ریلی در نظر بگیرد و استان اردبیل نیز به شبکه ریلی کشور بپیوندند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه قبل از عید بخشی از منابع مصوب سفر رئیس جمهوری به این پروژه تزریق شد، گفت: حتی بیشتر از منابع مورد نظر اعتبار نقدی و منابع اوراق برای راه آهن اردبیل تزریق شد تا در همه قطعات پروژه فعال شده و روند مناسبی را در پیشرفت پروژه شاهد باشیم.

عاملی از برطرف شدن مشکلات نقاط بحرانی این خط ریلی خبر داد و بیان کرد: از همین ابتدای سال نیز تلاش نمایندگان استان در مجلس و مسئولان وزارت راه و استانی بر این است تا پروژه در سال جاری به سرانجام خوبی برسد که با قول معاون وزیر راه و شهرسازی قرار است تا آخر امسال این خط ریلی نیز به شبکه ریلی متصل شود.

وی افزود: مابقی تعهدات سفر رئیس جمهوری در سال جاری برای این پروژه تامین خواهد شد تا با استمرار تامین منابع مالی پروژه بتواند پیشرفت خوبی را داشته باشد.

استاندار گفت: مسئولان کشوری به مردم این استان نوید دادند تا در سال جاری این کار به سرانجام برسد و مردم استان از ثمرات آن بهره ببرند.

کد خبر 668530

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha