مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
۰ نفر

سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور گفت: یگان پهپادی نیروی انتظامی مستقل است و در ساختار جدید هم این یگان جایگاه مشخصی دارد و به دنبال توسعه آن نیز هستیم.

سردار مهدی حاجیان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، سردار مهدی حاجیان سخنگو و معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی کشور درباره یگان پهپادی ناجا گفت: یگان پهپادی انتظامی کشور با اهداف مختلفی ایجاد شد. یکی از این اهداف اشراف در مرزها بود و در واقع کنترل تردد در مرزها از طریق پهپادها یکی از اهداف ما بود.

سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور تصریح کرد: همچنین در بحث ترافیک از تجهیزات پهپادی برای کنترل ترافیک و برای امنیت شهرها و مرزها استفاده می شود.

سردار حاجیان با بیان اینکه این یگان راه اندازی شده است، گفت: راه اندازی این یگان از ضرورت های ما بود و سال گذشته افتتاح و در کنترل ترافیک از یگان پهپادی استفاده شد، امسال هم از یگان پهپادی برای کنترل ترافیک استفاده شد.

وی ادامه داد: این یگان در حال توسعه و یک یگان مستقلی است و در ساختار جدید هم این یگان جایگاه مشخصی دارد و به دنبال توسعه آن نیز هستیم.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی کشور خاطرنشان کرد: راه اندازی یگان پهپادی بخشی از اقدامات انتظامی کشور در مسیر هوشمندسازی است و ظرفیت پلیس را در بحث ارتقای امنیت عمومی بالا می برد. 

کد خبر 668375

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha