دوشنبه ۶ آبان ۱۳۸۷ - ۱۵:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین : سمینار دو روزه لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید

مدیر فوتبال و مقررات، در بخش مسابقات باشگاهی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: "بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا پتانسیل آن را دارد تا با استانداردهای لیگ قهرمانان اروپا هماهنگ شود و بتواند جذابیت و رقابت‌های فشرده بالایی به وجود آورد."

به گزارش ایسنا، استفان آنسلمو که در بخش پایانی دوره دو روزه مسئولان هماهنگی فدراسیون‌ها برای برگزاری لیگ جدید قهرمانان آسیا شرکت داشت درباره آینده لیگ قهرمانان آسیا و وظایف مسئولان برگزاری بازی‌ها سخنرانی کرد.

در آخر هفته گذشته نزدیک به 40 نماینده از 14 کشور آسیایی که احتمال حضور در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را دارند در کوالالامپور گردهم آمدند تا قبل از آغاز بازی‌های سال آینده اطلاعات بیشتری از نحوه اجرای بازی‌ها و مقررات جدید پیدا کنند.

آنسلمو گفت : "فکر می‌کنم لیگ قهرمانان آسیا بتواند شرایط مشابهی مانند لیگ قهرمانان اروپا در آینده داشته باشد. اگر باشگاه‌ها بتوانند به سطح حرفه‌ای لازم برسند، شما می‌توانید استاندارد لیگ را بالا و بالاتر بیاورید".

در یکی دیگر از بخش‌های برنامه، روز یکشنبه مسئولان هماهنگی بازی‌ها به ورزشگاه بوکیت جلیل رفتند و با شرایط یک ورزشگاه قابل قبول و فضای لازم برای عملیات مختلف آشنا شدند.

آنها از رختکن‌ها، اتاق پزشکی، داوران، فضای کار رسانه‌ها دیدن کردند و با روش آغاز رسمی بازی و مسیرهای رفت و آمد تیم‌ها، مسئولان و رسانه‌ها آشنا شدند.

این سمینار با اعطای پایان نامه‌ها در حالی به پایان رسید که روز های 28 و 29 اکتبر (7 و 8 آبان) سمینار دیگری برای نزدیک به 160 مدیر باشگاه‌ها از 14 کشوری که ممکن است بتوانند در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند برگزار می‌شود

کد خبر 66770

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز