مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۶ آبان ۱۳۸۷ - ۱۰:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون محیط زیست انسانی اداره کل سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران از توافق انجام شده با شهرداری باقرشهر برای توسعه بهشت زهرا(س) خبر داد.

به گزارش ایسنا، گل‌علیزاده با اشاره به مشکل کنونی بهشت زهرا (س) گفت: بر اساس طرح توسعه بهشت زهرا(س) قرار بود 160 هکتار از اراضی باقرشهر به این مجموعه اضافه شود که بر اساس آخرین توافقات انجام شده، برای حل مشکل در کوتاه مدت بین 50 تا 80 هکتار از این اراضی قرار است به بهشت زهرا (س) افزوده شود.

وی افزود: در عوض این امر مقرر شده یکسری کارهای عمرانی و تاسیسات زیربنایی برای باقرشهر صورت گیرد.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به این که در کنار توسعه بهشت زهرا(س) کار مکانیابی گورستان جدید در شرق و غرب تهران نیز اجرا می‌شود، افزود: ارتش با احداث گورستان در شمال شرق تهران به طور کلی مخالفت کرده و سازمان آب هم با احداث گورستان در «تلو» به طور جدی مخالف است.

وی از اعلام آمادگی اداره کل سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران برای بررسی گزینه‌های پیشنهادی جدید در احداث گورستانهای پایتخت خبر داد و گفت: در راستای سرعت‌بخشی به اجرای این طرح مقرر شده این امر در قالب کارگروهی عملیاتی شود.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران در عین حال تصریح کرد: سازمان بهشت زهرا(س) در طرح احداث گورستان جدید، «پارک ـ گورستان» را به جای «گورستان ـ پارک» دیده است که این سازمان حفاظت محیط زیست با این امر موافق است.

کد خبر 66768

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز