در گزارش دنباله‌دار پیش‌رو از افرادی برایتان نوشتیم که در ایام تعطیلات نوروزی در محل خدمت حاضرند تا شهر و شهروندان در آرامش، رفاه و امنیت بمانند. آدم‌های متعهدی که حتی در لحظه تحویل سال دوراز خانه‌ و خانواده‌اند اما همه این سختی‌ها را به جان می‌خرند تا بلکه در گوشه‌ای از شهر کاری انجام دهند و آرامش را به مردم هدیه کنند.

تطهیر کننده

همشهری آنلاین _ مریم قاسمی : حمیدرضا امیر قلی، تطهیر کننده بهشت زهرا (س) از جمله افرادی است که در حرفه و شغلی فعالیت دارد و در ایام نوروز به شهروندان خدمت می‌کند. او ١٣ سال سابقه کاردر بهشت زهرا (س) دارد و با اینکه این حرفه سختی‌های خودش را دارد اما تا کنون نخواسته که کارش را تغییر دهد. امیرقلی عقیده دارد که این کار ثواب بسیار بالایی دارد، از یک طرف خدمت به همنوعان است و از طرف دیگر ذخیره آخرت.

او حس و حال کار در واحد تطهیرکنندگان را بیان کرد و گفت:«من هر موقع در محل کارم حاضر می‌شوم، حس سربازی را پیدا می‌کنم که برای خدمت به هموطنان تلاش می‌کند. خدا چنان عشق و علاقه‌ای به دلم انداخته که همیشه با حس و حال خوب در واحد تطهیرکنندگان حاضر می‌شوم.»

امیر قلی درباره تعطیلات نوروز و لحظه تحویل سال گفت:«کار ما تعطیلی ندارد به‌ویژه در ٢ سال گذشته که تعداد فوتی‌ها بیشتر شده، کار در این قسمت از بهشت زهرا (س) سخت‌تر شده برای همین برای ما تعطیلات نورزی با کار در آمیخته و بیشتر با تماس تلفنی عید و تحویل سال را به نزدیکان و اقوام تبریک می‌گوییم.»

تطهیر کننده بهشت زهرا (س) با تبریک سال نو به شهروندان ادامه داد:«ما هر روز با متوفیان مختلفی روبه رو هستیم افرادی که دستشان از دنیا کوتاه شده و دیگر نمی‌توانند کاری کنند. برای همین لحظه تحویل سال برای سلامتی شهروندان دعا کردم و از خدا خواستم که توفیق دهد تا بتوانیم از لحظه زندگی‌مان بهترین استفاده را ببریم.»

کد خبر 666044

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha