پیش‌بینی می‌شود طی چند روز آینده سراسر شرق اوکراین شاهد بارش سنگین برف باشد که منجر به دید ضعیف و شرایط دشوار جابجایی خواهد شد.

اوکراین

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از شبکه خبری سی‌ان‌ان، پیش‌بینی‌ شده است که بارش برف شدید در مناطق جنگی خصوصا مشکلاتی را برای طرفین به‌وجود آورد.

در حالی که برف خفیف در بخش‌هایی از اوکراین می‌بارد، یک جبهه هوا در روز پنجشنبه به دلیل حرکت منطقه کم‌فشار از دریای سیاه به سمت شمال و در امتداد مرز شرقی اوکراین با روسیه در روزهای پنجشنبه و جمعه وارد منطقه می‌شود. این باعث خواهد شد که برف شدید و شرایط جوی بد در روزهای پنجشنبه و جمعه تا شنبه ادامه یابد. شهرهای مهمی که تحت تاثیر قرار خواهند گرفت عبارتند از دونتسک، خارکف و لوهانسک.

خارکف و دونتسک هر کدام بیش از ۲۰ سانتی‌متر برف خواهند داشت. با عبور این، وزش باد نیز افزایش خواهد یافت. طبق پیش‌بینی به‌عمل آمده، باد با سرعتی بین ۴۰ تا ۵۰ کیلومتر در ساعت طی سه روز آینده در سراسر منطقه وزیدن خواهد داشت.

دمای هوا تا آخر هفته سرد و در حدود نقطه انجماد باقی خواهد ماند؛ هرچند به نظر می‌رسد هفته آینده پس از بارش برف، توده هوای سردتری نیز وارد شود.

شاید چنین شرایط جوی از شدت درگیری‌ها در شرق اوکراین بکاهد.

کد خبر 661283

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روسیه‌ و قفقاز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر GB ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    1 1
    در زمستان و در منهای صفر هیچ نیرویی نمیتواند روسیه را شکست بدهد. اکثر تسلیحاتشان برای منحای صفر طراحی و ساخته شده اند. دلیل شروع این عملیات در این فصل هم دقیقا بخاطر همین است.
  • محمد IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    1 1
    پوتین همین الان جنگ را تمام کن. الان تو گلی گیر کردی ولی اگر کشش بدی تو باتلاق گیر میری