دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
۰ نفر

نمایش محیطی «عمو نوروز اومده» به نویسندگی و کارگردانی میثم یوسفی در محوطه باز مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری اجرا می‌شود.

Green Nowruz - سبزه عید نوروز

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایران تئاتر ،‌ نمایش محیطی «عمو نوروز اومده» با نگاهی به داستان معروف «عمو نوروز و ننه سرما»، از سوی دو بازیگر اجرا می‌شود که در تلاش هستند این قصه را با معرفی آیین‌ها و آداب و رسوم عید نوروز مانند خانه تکانی، هفت‌سین و قاشق‌زنی در قالب نمایش بازسازی و بازآفرینی کنند. این نمایش ویژه مخاطبان خردسال و کودک است و تا ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ همه روزه به جز شنبه‌ها ساعت ۱۶ در فضای باز، مقابل مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری واقع در بوستان لاله تهران اجرا می‌شود.

عمو نوروز به بوستان لاله می‌آید

میثم یوسفی نویسندگی و کارگردانی این نمایش محیطی را برعهده داشته و محسن قصری و نیلوفر سیاری بازیگران آن  هستند. همچنین سارا درخشان دستیار کارگردان، علیرضا حسین‌پور طراحی و ساخت دکور و فرید نوایی آهنگسازی این نمایش را بر عهده داشتند. نمایش «عمو نوروز اومده» به سفارش مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای معرفی آیین‌های نوروزی به کودکان تا ۲۰ اسفند اجرا خواهد داشت و مخاطبان می‌توانند به‌صورت رایگان این نمایش را تماشا کنند.

کد خبر 660731

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha