فوق‌ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن احتمال دارد زودتر از اتمام قراردادش از تیم فرانسوی جدا شود.

مسی

به گزارش همشهری‌آنلاین، شایعات زیادی این روزها از جدایی لیونل مسی از تیم پاری‌سن‌ژرمن به گوش می‌رسد، یکی از باشگاه‌هایی که سخت به دنبال فوق‌ستاره آرژانتینی بوده اینتر میامی باشگاه متعلق به دیوید بکام است.

لیونل مسی که قراردادی دوساله با پاری‌سن‌ژرمن دارد ظاهرا پس از گذشت یکسال تمایل به جدایی زودتر از موعد از پی اس جی گرفته و احتمال انتقال این بازیکن ۳۴ ساله به لیگ فوتبال آمریکا به دلیل رابطه خوبش با بکام بیشتر از قبل قوت گرفته است.  

خورخه واس، شریک دیوید بکام در باشگاه اینترمیامی، در پاسخ به سوالی درباره جذب مسی، احتمال انتقال این بازیکن به بارسا را رد نکرد. او در این باره گفت: «لئو مسی هنوز یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و توانایی‌هایش از بین نرفته است. دیوید رابطه خوبی با او دارد و فکر می‌کنم اگر او بخواهد از پی اس جی جدا شود، ما دوست داشته باشیم مسی را به در اینترمیامی در کنار خودمان داشته باشیم.»

واس با اشاره به علاقه خودش و بکام به در اختیار گرفتن این ستاره آرژانتینی اضافه کرد: «آیا این اتفاق ممکن است؟ ببینید، ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد. من با تمام وجود به این موضوع خوش‌بین هستم. آیا فکر می‌کنم چنین اتفاقی رخ می‌دهد؟ بله، من این احتمال را می‌دهم.»

کد خبر 660727

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha