افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی بهای خدمات بهشت زهرا، تعیین اجاره بهای کیوسک های مطبوعاتی و همچنین تخفیف برای اقشار مختلف مردم برای بازدید از برج میلاد از مصوبات امروز شورای شهر تهران بود.

بهشت زهرا

به گزارش همشهری آنلاین، لایحه بهای خدمات قابل عرضه در سازمان بهشت زهرا امروز در شورای شهر تهران با  ۱۷ رای تصویب شد که بر اساس آن، بهای خدمات قابل عرضه در سال آینده بین ۲۰ تا ۲۵ درصد رشد خواهد داشت.

مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران پس از جلسه شورای شهر تهران در این باره گفت: البته برای افرادی که بضاعت مالی آنچنانی ندارند نیز تسهیلاتی در نظر گرفته شده است که آنهایی که در این شرایط باشند از پرداخت بهای خدمات  قابل عرضه معاف خواهند بود و قبر رایگان در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

افزایش اجاره کیوسک‌های مطبوعاتی

او همچنین در رابطه با بررسی لایحه نرخ بهای خدمات فعالیت مشاغل سیار و بی‌کانون گفت: در این ارتباط نیز مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران توضیحاتی را مطرح کرد و این لایحه با ۱۹ رای به تصویب رسید. بر اساس مصوبه شورای شهر تهران بهای اجاره  کیوسک روزنامه‌داران و گلفروشی در سال آینده نسبت به سال جاری ۲۵ درصد افزایش خواهد یافت.

پیرهادی به تخفیف ۳۵ درصدی کیوسک‌داران در قرارداد سال ۹۹ آنها اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در سال ۹۹ افزایش ناگهانی در رابطه با اجاره کیوسک‌داران بوجود آمد، شورای شهر تهران تصمیم به تخفیف ۳۵ درصدی در اجاره سال ۹۹ کیوسک‌داران به شرط انجام تعهد آنها گرفت.

تخفیف برای بازدید از برج میلاد

پیرهادی در پایان با اشاره به تعیین بهای خدمات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: در ارتباط با این لایحه نیز تاکید بر این شد که تنها یک قشر خاص و افراد مرفه از برج میلاد استفاده نکنند و شرایطی فراهم شود تا اقشار مختلف از برج میلاد بازدید داشته باشند که بر همین اساس قرار بر این شد در روزهای خاص تخفیفات ویژه‌ای در نظر گرفته شود همچنین تخیفات ویژه‌تری برای مددجویان دو نهاد بهزیستی و کمیته امداد بر مبنای امضای تفاهمنامه بین معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری و این دو نهاد ارائه خواهد شد.

کد خبر 660465

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha