سخنگوی ستاد مدیریت کرونا خوزستان گفت: آمار مبتلایان به کرونا در خوزستان در هفته گذشته نسبت به هفته پیش از آن ۳۳ درصد، و موارد بستری ۱.۶ درصد کاهشی شده اما آمار مرگ و میر افزایشی است.

کرونا در کمین کودکان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،‌دکتر سیدمحمد علوی بیان کرد: افرادی که به دلیل ابتلا به کرونا در خوزستان هم اکنون بستری هستند و یا فوت می‌کنند کسانی هستند که هفته‌های گذشته به این بیماری مبتلا شده‌اند.

وی با بیان اینکه موج ششم کرونا در حال گذر است گفت: روند شیوع کرونا در خوزستان کاهشی دارد اما به این معنا نیست که قطع شده است و ممکن است به دلیل مواردی همچون تعطیلی گذشته،دوباره افزایشی شود.

علوی با بیان اینکه سرعت انتشار این ویروس در خانواده بسیار بالاست، ادامه داد: شیوع ویروس کرونا در خانواده‌ها بیشتر از آیین‌های عزا و عروسی است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا خوزستان گفت: موارد ابتلا به کرونا در خانواده‌ها حدود ۶۲ درصد نسبت به موج قبلی بیشتر است که ۲۰ درصد افزایشی است.

وی با بیان اینکه هیچ نظارتی بر کنترل کرونا در فرودگاه‌های خوزستان نیست ادامه داد: عمده مراجعه کنندگان به مراکز بهداشت خوزستان با علایم کرونا، کسانی هستند که در ایام تعطیل سفر کرده‌اند.

کد خبر 658878

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha