شرکتBOE که یکی از تولیدکنندگان پیشرو پنل‌های نمایشگر محسوب می‌شود در تلاش است تا محموله‌های خود را به اپل برای تولید آیفون افزایش دهد، اما به نظر می‌رسد که آنها برای رسیدن به این هدف با مشکلاتی روبرو هستند.

آیفون

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از گیزموچاینا، BOE برای تولید پنل‌های OLED مورد استفاده در آیفون‌ها به دلیل کمبود مداوم تراشه جهانی با مشکلاتی مواجه است. همچنین اضافه می کند که محصولات در این ماه و ماه آینده تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.

ال‌جی سیمکان که آی‌سی درایور نمایشگر را برای BOE فراهم می‌کند، از هدف مورد نظر فاصله گرفته و به دلیل کمبود ظرفیت تولید از کارخانه‌های ریخته‌گری، این شرکت آی‌سی درایور نمایشگر را قبل از BOE به LG Display عرضه می‌کند.

این بدان معناست که BOE ظرفیت تولید پنل OLED را از ۳ میلیون دستگاه به ۲ میلیون در ماه آینده کاهش خواهد داد. طبق گزارش‌ها، اپل، ۱۰ میلیون پنل OLED به BOE برای نیمه اول سال ۲۰۲۲ سفارش داده است.

در حال حاضر، مشخص نیست که آیا مشکلات تولید صفحه نمایش بر تولید یا عرضه آیفون‌های اپل تأثیر می‌گذارد یا خیر، اما با توجه به اینکه اپل به یک تامین‌کننده وابسته نیست، این امر کاملا بعید به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

BOE در حال افزایش تولید خود برای پنل‌های OLED گوشی‌های هوشمند انعطاف‌پذیر است و سه کارخانه موجودش را به تامین‌کنندگان OLED برای اپل تبدیل می‌کند. با این حرکت، این شرکت احتمالا تا سال ۲۰۲۳ از ال‌جی دیسپلی پیشی می‌گیرد و به دومین تامین‌کننده بزرگ در لیست شرکت‌هایی تبدیل می‌شود که پنل‌های OLED برای آیفون‌ها ارائه می‌کنند.

کد خبر 658727

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha