مهاجم آفریقایی اصلی ترین گزینه مد نظر سرخ ها برای پیوستن به این تیم است.

فرایدی

 رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از بازی برابر فولاد اعلام کرد یک مهاجم اروپایی قرار است برای پیوستن به این تیم راهی تهارن شود. اما در حالی که برای این بازیکن بلیت سفر هم رزرو شده بود سازمان لیگ اعلام کرد او شرایط حضور در لیگ برتر را ندارد تا عملا جذب این بازیکن منتفی شود. 

با این حال سرخ ها که همچنان به دنبال جذب یک مهاجم خارجی هستند سراغ یک مهاجم آفریقایی رفته اند. پاتریک فرایدی بازیکن مد نظر کادر فنی پرسپولیس برای پیوستن به این تیم است.

این مهاجم سابقه بازی در لیگ قطر و باشگاه الاهلی را دارد و در ۱۷ بازی ۱۱ گل در لیگ ستارگان قطر به ثمر رسانده است. فرایدی پیش از این در زمان حضور شفر در استقلال، از این باشگاه پیشنهاد رسمی‌دریافت کرده بود و شفر به دنبال آوردن او به استقلال بود اما در آن زمان این انتقال به سرانجام نرسید. او هم‌بازی محمدحسین کنعانی زادگاه در الاهلی بوده است و حتی درباره پرسپولیس از او سوال کرده است و علاقمند است بازی در یک تیم پر هوادار را تجربه کند. به نظر می‌رسد که این بازیکن در حال حاضر پالس‌های مثبتی برای حضور در این تیم فرستاده است. پاتریک سابقه بازی در سوپر لیگ ترکیه و لیگ عربستان را هم دارد.

این بازیکن باوجود اینکه سابقه ملی ندارد اما فصل گذشته در تیم کوکسی آلبانی در لیگ اروپا دو بازی انجام داده و گلزنی هم کرده است.

در بند 6-2 آیین نامه جذب بازیکن خارجی اعلام شده است در صورتی که بازیکن خارجی در فصل گذشته و جاری در بالاترین سطح مسابقات لیگ‌های قاره‌ای بازی کرده باشد مشکلی برای جذبش وجود ندارد.

پاتریک فرایدی فصل گذشته در لیگ اروپا بازی کرده و حتی موفق به گلزنی در بازی با اسلاویا سوفیا نیز شده است و مقابل وولفسبورگ نیز بازی کرده است و طبق این بند مشکلی برای حضور در ایران ندارد.

کد خبر 658547

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha