سیدمرتضی نبوی، مدیرمسئول پیشین روزنامه رسالت، عضو پیشین شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است. عضو شورای‌عالی حل اختلاف بین قوا، رئیس مرکز پژوهشی مطالعات راهبردی توسعه، مدیرمسئول فصلنامه راهبرد توسعه از مسئولیت‌های دیگر این چهره اصولگراست. این روزها در دفتر کارش در فصلنامه راهبرد توسعه مسائل روز کشور را دنبال می‌کند.

سیدمرتضی نبوی به همشهری گفت: ما بدون دشمن نیستیم. این دشمنان سعی می‌کنند یارگیری از داخل هم داشته باشند اما به این معنی نیست که در حقیقت نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی در مقابل آنها منفعل است. وقتی جریان کودتای رنگی که در ۸۸ ایجاد شد با تدبیر و آرامش و متانت رهبری چندین ماه طول کشید تا خود مردم یعنی از جنس انقلاب در صحنه بیایند و آن توطئه ها را یک نقطه پایان بگذارند. دشمنی ها هم هست، قطع نشده است فقط شکل آن عوض شده و وجود دارد. در کشور ما اگر افرادی هم مخالف باشند، به نوعی دشمنان این مخالفت‌ها را بازتاب می دهند که یعنی اکثریت مردم مخالف هستند اگر اکثریت مردم مخالف هستند، پس چگونه ۹ دی به وجود آمد؟ تشییع جنازه فرمانده سپاه قدس چطور انجام شد؟

دراین‌باره ببینید؛  برخی روسای جمهور براساس منافع حزبی کار می‌کنند نه منافع ملی | حاکمیت قانون هنوز برای برخی مسئولان جا نیفتاده است

دراین‌باره بخوانید؛ روایتی از نقش نفوذ در وقایع ۷۸ و ۸۸ | انقلاب اسلامی در طول زمان دچار زوال نشده است

خبرنگار: حمیدرضا بوجاریان

تصویربردار: حوریه حسینی

تدوین: عاطفه سادات حسین  زاده

کد خبر 656264
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تی وی همشهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha