رئیس قوه قضائیه در پاسخ به تقاضای عفو یک بدهکار مهریه با بیان اینکه امکان عفو در شرایطی که پرونده شاکی خصوصی دارد، نیست، گفت: آدمی که یک شغل معمولی دارد و توانایی ندارد چطور ۸۱۴ سکه مهر کرده است؟ بالاخره باید محاسبه‌ای کنید که توانش را دارم یا نه؟

غلامحسین محسنی اژه‌ای

به گزارش همشهری آ‎نلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه  امروز در سلسله برنامه‌های ملاقات مردمی خود با ۱۷ نفر از مراجعه‌کنندگان شامل برخی محکومان امنیتی و خانواده آن‌ها، جمعی از مالباختگان در پرونده‌های کثیرالشاکی، اصحاب دعوا در پرونده‌های بیمه‌ای و همچنین سایر متقاضیان دیدار کرد.

در بخشی از این دیدار رئیس قوه قضائیه در پاسخ به تقاضای عفو یک بدهکار مهریه با بیان اینکه امکان عفو در شرایطی که پرونده شاکی خصوصی دارد، نیست؛ گفت: آدمی که یک شغل معمولی دارد و توانایی ندارد چطور ۸۱۴ سکه مهر کرده است؟ بالاخره باید محاسبه‌ای کنید که توانش را دارم یا نه؟

کد خبر 656155

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 30
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    20 5
    عجب منطقی؟
  • رحمت US ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    57 7
    رییس قوه قضاییه حتما فراموش,کرده اند که قیمت سکه چهارصد هزار تومان بود ولی در اثر بی توجه ای دولتمردان و همراهان آنها قیمت سکه به 12میلیون تومان رسیده حال باید تاوان بی توجه ای دولتمردآن و همراه هان آنها که موجب تورم درکشور گردیده مردم باید پس,بدهند؟؟ صد رحمت به قوانین غرب. ایشان صحبت از شاکی,خصوصی مس کنند زن های, فاحشه هم بی آنکه کسی,از,گذشته آنهاسر در بیاورد.بخاطر درآوردن پول آسان ازدواج می کنند. و هفته بعد در خواست مهریه می کنند و این میشود شاکی ,خصوصی. ..واقعا که.؟؟؟مردم چه می خواستند چه شد
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    41 9
    برادر من شما میزان پرداختی و قانونی مهریه رو بکنید ۱۴ سکه باور کنید هم ازدواج بیشتر خواهد شد هم جدایی کمتر . خیلی از ما دهه ۶۰ تی ها که نزدیک ۴۰ سالمون شده الان توان مهریه هایی که درخواست میشه ازمون در خاستگاری ها نداریم . شما فکر میکنید ۱۰۰ سکه کمه ؟ چند نفر توان پرداخت دارند ؟ ۵۰ تاش هم خیلی ها نمیتونند بدن ! ۱۰۰ تا امروز یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون هست .اگر ما این رقم داشتیم یه خونه دست پا میکردیم برای خودمون! ۱۴ سکه رو باز ممکنه خیلی ها از پسش بر بیاند اونم طولانی مدت بتونن پرداخت کنند . لطفا ۱۴ سکه رو قانونی کنید . این درخواست خیلی از آقایون مجرد سن ما هست که از ترس این چک سفید امضا طلایی طرف ازدواج جرات نمیکنیم بریم!
  • ناشناس IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    51 4
    این پاسخ بدترین پاسخ یه مسوول کشور که از قضا لباس شرع تنشه، به یه جوونه، بی تفاوت و پرت، شرع باید بتونه مشکلات جامعه رو حل کنه این مهریه بدجور برای مردها که مولد جامعه پویان شده، من همینجا از مراجع اعظام درخواست میکنم زودتر برای این رسم که سبغه شرعی داره، یه چاره ای بیندیشن