کلبه وحشت انزلی یکی از نقاط وهم‌آلود ایران است که داستان‌های مخوف و ترسناکی درباره آن وجود دارد.

کلبه-وحشت.jpg

به گزارش همشهری آنلاین، بی‌شک تاکنون چندین فیلم در ژانر وحشت دیده‌اید و حتما ترسیده‌اید. حالا چشم‌هایتان را ببندید تا شما را به یک مکان عجیب در شمال ایران ببریم. بعد از معرفی و بازکردن چشم‌هایتان اختیار اینکه به این نقطه سفر کنید یا نه با خودتان خواهد بود.

در خیال خود تصور کنید با ما قرار است به محوطه تاریخی هفت‌دغنان و روستای بهمبر صومعه سرا بیایید. اگر باهم به قسمت‌ شرقی روستا برویم، کلبه‌ای متروکه و مرموز در آن وجود دارد که افسانه‌های ترسناک زیادی درباره‌اش گفته‌ می‌شود. حتی محلیان و ساکنان این منطقه به هیچ وجه به این کلبه متروکه نزدیک نمی‌شوند.

همچنان چشم‌هایتان را باز نکنید تا باهم به سال ۱۳۶۵ برگردیم تا یکی از ماجراهایی که درباره این کلبه گفته می‌شود را از نزدیک در خیالمان بازسازی کنیم. ماجرای سفر ۴ پسر را که در سال ۱۳۶۵ به این روستا رفته بودند. در خیال خود فراموش نکنید که کلبه در دل جنگل قرار دارد و شب مانی در جنگل به اندازه کافی وهم‌آلود هست.

این چند پسر تصمیم می‌گیرند که برخلاف تمام حرف‌ها، شب‌ را در کلبه بمانند. شب که می‌شود، ۲ نفر از این ۴ پسر به‌ دلیل اتفاقی نامعلوم از کلبه وحشت پا به فرار می‌گذارند. اما ۲ نفر دیگری که در آن جا می‌مانند، به سرنوشت غم‌انگیزتری دچار می‌شوند. گویا یکی از آن‌ها در همان کلبه از ترس، جان خود را از دست می‌دهد که دلیل آن هنوز هم مشخص نیست و دیگری که زنده مانده بود، دیوانه می‌شود و هرگز دیگر به حالت عادی خود برنمی‌گردد.

همچنان چشم‌های خود را بسته نگه دارید و به ۴ سال بعد از این واقعه بروید. زیرا همین ماجرا را درباره ۳ دختر نیز تعریف می‌کنند؛ ۳ دختر به روستای هفت دغنان و کلبه وحشت می‌روند. می‌گویند که ۲ روز بعد مردم محلی، دختری را در اطراف کلبه پیدا کرده‌اند. دختر شوکه شده بود و از ترس می‌لرزید. به کمک برخی افراد وارد خانه شدند و ۲ دختر دیگر را در حالی پیدا کردند که جانشان را از دست داده بودند. علت مرگ هر دو، سکته و مرگ آنی تشخیص داده شده بود.

حالا چشم‌هایتان را باز کنید. اگر چه هریک در تصور خود این ماجراها را هرطور که دوست داشته‌اید کارگردانی کرده‌اید، اما بی‌شک منکر این موضوع نخواهید شد که ترسیده‌اید و حتی از سر کنجکاوی هم که شده شاید دلتان نخواهد رفتن به چنین کلبه‌ای را آن هم وسط یک منطقه جنگلی ترسناک امتحان کنید.

راز کلبه وحشت انزلی چیست؟ | مکانی که نباید پایتان به آن باز شود

کد خبر 654466

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پیشنهاد سفر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 18
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • بهزاد IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    15 3
    این چکاریه کلبه را تخریب کنید و خلاص دیگه داستان سرایی نداره .
    • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
      2 8
      هیچ کس جرات نمی کنه آنجا را خراب کنه دوست عزیز , چون کاملا انگولک کردن چیزهاییه که می تونه نسل اندر نسل یقه تخریب چی ها را بگیره
  • مهدی IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    22 1
    آخه اگه چشامو ببندم چطوری باید متنو بخونم!؟ این متن رو عیناً از یه فایل صوتی تبدیل به نوشتار کردید؟
    • احمد IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
      3 1
      جدات نمیخواد بصورت گروه بالودر بروند خرابش کنند
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    9 6
    من رفتم اونجا البته روز بود با یک اکیپ هفت نفره ولی خدایی ترسناک بود خصوصا داستانهای زیادی که در موردش میگن موجب ترس بیشتر میشه یک دوست خارجی که خبرنگار هم بود و در این مسائل خبره میگفت اینجا انرزی منفی زیادی داره و بدون شک موجوداتی ماورایی رو احساس میکرد. حالا شب مگه مغز آدم مشکل داره بریم اونجا من که حاضر نیستم.
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    7 7
    همشهری فقط دنبال پول درآوردنه .............. باشه بابا کلبه وحشت ............... خب برید فیلمنامه بنویسید
  • رحمان IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    11 3
    اولا این کلبه نیست عمارته دوما هیچ دلیلی برای ترس نیست چون خدا همه جا هست پس ترس دیگه معنایی نداره
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    8 12
    من اصلا نمی دونستم همچین چیزی هست تو این منطقه بودیم 2 تا از دوستام منو بردن از 200 300 متری کاملا حس کردم فضا عوض شده و بشدت سنگینه نمی دونستم چرا و از چه سمتیه ولی گفتم تا شب نشده سریع برگردیم برگشتنی بهم گفتن قضیه این عمارت بوده و اینه , باور کنید جان دو تا احمق را نجات دادم خودم احتمالا چیزیم نمی شد چون 7امین نسل سفارش شده هستم و تو خانواده ما تا نسل 7ام از شر اجنه در امانه بخاطر اتفاقاتی که جد من تو اردبیل قدیم باهاش مواجه شده بود و از آن موقع دست نوشته وجود داره , بهتون توصیه می کنم ابدا نزدیک این منطقه هم نرید انقدر هم فیلم نبینید جنگل کلا منطقه خوبی برای شب ماندن و کمپ زدن نیست کار 1 بار می شه قبلش هم هشدار نمی ده !!! تجربیات حقیقی و دقیقی وجود داره که قرآن هم تایید می کنه به شخصه تو این 4 دهه ایی که عمر کردم 4 5 بار برخورد داشتم و فشارهایی را تحمل کردم که تا استخوان هایم درد شکستن کشید همراه با عرق سرد و شوک شدید و تا روزها بدن درد شدید ناشی از همان شوک شدنه داشتم فقط همون دست نوشته نگهم داشت نکنید نرید شوخی نداره
    • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
      8 3
      عزیز اونجایی که از این سفارشها میفروشن به ماهم معرفی کن، ساقی ساقی ای ساقی، خخخخخ
    • فردین IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
      4 1
      برو اونجا بعد اگر تونستی این حرفها را بزن
    • نادر IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      3 0
      ناموساً از موتوری دیگه جنس نگیر
  • پسا بندر IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    6 2
    برو بابا با این مزخرفات فقط کافیه چند نفر بیان شرط بزارن ببین چند نفر حاضرن شب گذرونی کنن من حاضرم با سه رفیقم شب اونجا بمونم تا برای همه ثابت بشه که جن از انس بیشتر می‌ترسه انس اشرف مخلوقات هس سه تا قل وایت الکرسی خواندن بعد هیچ چیز نمی تونه آسیبی بش برسونه ....
  • ارتین IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    2 1
    چشماتونو ببندید. بعد چشماتونو باز کنید؟؟؟؟؟؟ عجب قصه ای بود.
  • ابراهیم IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    4 1
    بابا اینها یه چرتی گفتن شماها چرا به جون هم افتادین ,؟
  • نور گل IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    1 4
    تصورم از مطالب یک روزنامه ،هرگز دیدن مطالبی به این صورت نبود . در هر حال ، بنظر من میتونه ، مرگ این افرا، ناشی از استنشاق گازهایی باشد که به هر دلیلی در این منطقه وجود دارد .
  • م IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    2 1
    آخر داستان چی شد و به چه دلیل نمیشه اونجا بری و راز رو برملا نکردید که در اثر چی جان باختن
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    5 1
    مطلب برای چاپ ندارین!!! به خرافات متوسل شدین!
  • فرشته IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    4 5
    کلا جنگل اونم تو شب ترسناک ومخوفه این داستانها مال صد سال پیشه که مردم به جن و پری اعتقاد داشتن ......جن کجا بود؟؟ولمون کنید تو رو خدا ..