شهردار تهران گفت: مدیریت شهری باید به سمت‌وسویی برود که با توسعه زیرساخت‌ها، به هوای پاک کمک کند و یکی از برنامه‌های مدیریت شهری در این حوزه، پشتیبانی از شرکت‌ها و مجموعه‌هایی است که خروجی کارشان به هوای پاک کمک می‌کند.

زاكاني

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری شهر، علیرضا زاکانی در حاشیه مراسم افتتاح و بازدید از نمایشگاه حمل‌ونقل پاک ادامه داد: موجب توفیق است که از نزدیک تولیدکنندگان عزیز کشور را در حوزه دوچرخه، موتور و محصولاتی که می‌توانند به هوای پاک در کشور کمک کنند، مشاهده کنیم و هم تسهیلاتی که ایجاد می‌کنند و هم خیر و برکاتی که زحمات این‌ها دارد، برای ما فرصت‌ساز و مغتنم است.

شهردار تهران افزود: شهرداری باید به سمت‌وسویی برود که با توسعه زیرساخت‌ها، به هوای پاک کمک کند؛ مثلا در توسعه مترو سرمایه‌گذاری اساسی انجام شود و در بحث اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها مسیری را طی کند که به هوای پاک کمک کند یا در حوزه موتورسیکلت و دوچرخه و اسکوتر تسهیلاتی داشته باشیم که هم برای مردم رفاه ایجاد کند و هم در حوزه هوای پاک کمک‌کننده باشد و هم باعث کاهش آلودگی‌ شود.

او ادامه داد: یکی از برنامه‌ها در این حوزه، پشتیبانی از شرکت‌ها و مجموعه‌هایی است که خروجی کارشان به هوای پاک کمک می‌کند.

زاکانی در پایان خاطرنشان کرد: در بودجه نیز یک سرفصل برای این موضوع گذاشتیم و اهتمام داریم که کار جدی در این زمینه انجام دهیم.

کد خبر 652896

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    0 0
    آقای قالیباف می خواست برای کاهش آلودگی هوا از آسمان آب بپاشد چون آب کشور محدود است و البته شرایط کشور هم فرق کرده شما خاک بپاشید.