چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱
۰ نفر

از اواخر سال ۲۰۲۱ در مورد ۳ گوشی میان رده گالکسی با پشتیبانی شبکه ۵G چیزهای بسیاری شنیده‌ایم، اما هنوز یکی از آنها به صورت رسمی اعلام نشده است.

سامسونگ گالکسی

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت جی‌اس‌ام آرنا، خبر مهم درباره این گوشی‌ها این است که ساخت آنها منتفی نشده‌ و نام‌شان توسط اداره استانداردهای هند (BIS) فهرست شده‌ است.

این سه دستگاه دارای شماره مدل‌های زیر هستند:

SM-M۳۳۶BU/DS

SM-A۳۳۶E/DS

SM-A۵۳۶E/DS

همانطور که ممکن است حدس بزنید، اینها نسخه‌های دو سیم کارته گالکسی‌های M۳۳ ۵G، A۳۳ ۵G و A۵۳ ۵G هستند.

M۳۳ بر روی Geekbench با چیپست Exynos ۱۲۰۰ اجرا می‌شود. ظاهرا A۵۳ در برخی مناطق از همان تراشه و در برخی دیگر از اسنپ‌دراگون استفاده خواهد کرد. با این حال، شایعات مربوط به رونمایی قریب‌الوقوع تراشه ۱۲۰۰ هرگز منتشر نشده و مشخص نیست که آیا این امر ممکن است بر برنامه‌های سامسونگ تاثیر بگذارد یا خیر.

به هر حال، گالکسی A۵۳ ۵G یک میان‌رده خوب با صفحه نمایش OLED ۱۲۰ هرتز و دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در این مورد وجود نخواهد داشت؛ با این حال، خودتان به رندرهای حدس‌زده شده نگاهی بیندازید.

گالکسی‌های M۳۳، A۳۳ و A۵۳ در راه هستند
رندر گالکسی A۵۳

گالکسی A۳۳ ۵G دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی ۱۰۸۰p+ Super AMOLED، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۵ واتی خواهد بود و جک هدفون هم وجود خواهد داشت.

گالکسی‌های M۳۳، A۳۳ و A۵۳ در راه هستند
رندر گالکسی A۳۳

انتظار می‌رود A۳۳ و A۵۳ در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی روشن و نارنجی عرضه شوند. ضمن اینکه گالکسی M۳۳ ۵G دارای باتری بزرگ‌تر ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

هنوز نمی‌دانیم این ۳ مدل چه زمانی رونمایی می‌شوند. سامسونگ در اوایل فوریه مشغول عرضه گالکسی اس ۲۲ و تب اس ۸ خواهد بود؛ بنابراین این ۳ میان رده ممکن است مدتی در انتظار برای رونمایی و عرضه باشند.

کد خبر 649704

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha