نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس گفت: پدیده اتوبوس‌خوابی نتیجه عملکرد ۸ سال قبل دولت آقای روحانی است و کسانی که آن را مطرح می‌کنند در واقع به دنبال فرار رو به جلو هستند.

ابوالفضل ابوترابی

به گزارش همشهری‌آنلاین، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به برخی فضاسازی‌ها در مورد پدیده اتوبوس‌خوابی گفت: ما با پدیده اتوبوس‌خوابی عده‌ای مواجه هستیم اما اولاً به آن گستردگی که بیان می‌شود نیست و ثانیاً آنچه هم که است نتیجه عملکرد دولت آقای روحانی است.

وی با بیان اینکه پدیده اجتماعی اتوبوس‌خوابی ربطی به دولت آقای رئیسی ندارد افزود: دولت آقای رئیسی هنوز مدیران رده‌های میانی خود را هم تغییر نداده و اگر چه دولت عوض شده اما مدیران میانی همان مدیران آقای روحانی هستند.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس اظهار داشت:‌ آقایانی که این مسائل را مطرح می‌کنند و سعی دارند آن را به گردن دولت آقای رئیسی بیندازند در واقع به دنبال فرافکنی و فرار به جلو هستند.

ابوترابی خاطرنشان کرد:‌ پدیده اتوبوس‌خوابی معلول عملکرد کسانی است که در سال‌های قبل مورد حمایت همین آقایان بودند که امروز با فرافکنی به دنبال مقصر جلوه دادن دولت آقای رئیسی هستند و این وضعیت میراث به جا مانده از دولت قبل برای دولت آقای رئیسی است.


پیش از این احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی هم گفته بود که پدیده اتوبوس‌خوابی ثمره تورم ۴۰ درصدی در دوران آقای روحانی است که به اندازه‌ای قیمت خرید و اجاره بهای مسکن را بالا برد که تعدادی از شهروندان قادر به تأمین یک سرپناه برای خود نیستند.

دولت آقای روحانی نسبت به تأمین مسکن برای اقشار متوسط و ضعیف بی‌توجه بود و حتی برنامه و پروژه دولت قبلی خود تحت عنوان پروژه مسکن مهر را هم ادامه نداد و در عمل اعتقادی به آن نشان نمی‌داد.

کد خبر 648390

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha