رییس فیفا با بیان اینکه مسابقات عرب کاپ تمرین خوبی برای برگزاری جام جهانی در قطر بود، گفت: قطر از امکانات خوبی برخوردار است و منتظر تماشای بهترین دوره مسابقات جام جهانی هستیم.

عرب کاپ

به گزارش همشهری آنلاین جیانی اینفانتینو در جریان برگزاری مسابقات عرب کاپ در قطر ضمن تمجید از امکانات موجود در این کشور اظهار داشت: برگزاری مسابقات جام کشورهای عربی بسیار جالب توجه و فراتر از انتظار بود که در سطح خوبی برگزار شد.

وی افزود: ما بی‌صبرانه در انتظار تماشای بهترین دوره جام جهانی هستیم که سال آینده در دوحه برگزار می‌شود.

رییس فیفا تاکید کرد: تا کنون جام جهانی ۲۰۱۸ بهترین دوره در تاریخ جام‌های جهانی بود که برگزار شده است. با این حال انتظار ما این است که جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز به بهترین جام جهانی تاریخ تبدیل شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری مسابقات تصریح کرد: مسابقات در بهترین مقطع زمانی برگزار خواهد شد، در حالی که قطر صاحب بهترین و پیشرفته‌ترین استادیوم‌های جهان است و بازیکنان از بازی کردن در این ورزشگاه‌ها لذت می‌برند. همه اتفاقات در سرزمین کوچکی برگزار خواهد شد و میلیون‌ها نفر در این کشور امکان تماشای مسابقات زیادی را خواهند داشت. همه چیز برای برگزاری جام جهانی آماده شده و مسابقات عرب کاپ تمرینی برای مرور شکل برگزاری این رقابت‌ها بود که به خوبی اجرا شد.

کد خبر 643732

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha