جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: امسال شاهد افزایش تصادفات و تعداد جانباختگان ناشی از تصادف هستیم که یکی از دلایل آن افزایش ترددهاست.

تصادف موتورسیکلت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار سیدتیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه وجود نقاط حادثه‌خیز هم مولفه‌ مهمی در این آمار است. اظهار کرد: در این ۸ ماهی که از سال ۱۴۰۰ گذشته، ترددها نسبت به سال قبل افزایش قابل توجهی داشته و طبیعی است، زیرا در سال ۹۹ با شرایط بسیار ویژه و قابل توجهی مواجه بودیم.

وی ادامه داد: کماکان در سطح کشور شاهد بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ نقطه حادثه‌خیز هستیم، جلسات متوالی هم در این ارتباط تشکیل و حرکت‌های خوبی هم انجام شده است، امیدواریم تا پایان سال شاهد رفع بخش قابل توجهی از این نقاط باشیم.

سردار حسینی بیان کرد: اراده برای ساماندهی این حوزه وجود دارد، چندی پیش مقام معظم رهبری اشاره داشتند به رفع مشکلات ترافیکی از لحاظ ترافیکی و رئیس جمهور هم دغدغه مناسبی دارد، وجود این حساسیت‌ها و اولویت‌ها این نوید را می‌دهد که ما در آینده شاهد اتفاقات خوب باشیم.

وی یادآور شد: نوع نگاه و خواست و اراده مردم برای رعایت قوانین مسئله بزرگ و مهمی است همچنین رانندگان باید از حرکات خطرآفرین اجتناب کنند تا اتفاقی رخ ندهد، امیدواریم در کشور از لحاظ سوانح رانندگی به حداقل ممکن برسیم.

کد خبر 642892

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha