مشاور وزیر آموزش و پرورش از اضافه شدن مسئولیت آموزش کودکان زیر ۶ سال در دو گروه ۳ ساله به مأموریت و رسالت آموزش و پرورش خبر داد.

آموزش کودکان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، رخساره فضلی مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تفاوت شروع سال تحصیلی جدید با سال‌های قبل گفت: خانواده آموزش و پرورش به عنوان یک سازمان گسترده، تا چند ماه گذشته، مسئول آموزش کودکان از سن ۴ سال تمام تا پایان دوره متوسطه بود.

وی با اشاره به اضافه شدن مسئولیت آموزش کودکان زیر ۶ سال در دو گروه ۳ ساله به مأموریت و رسالت آموزش و پرورش افزود: امروز مسئولیت تعلیم و تربیت کودکان از تولد تا پایان دوره متوسطه به آموزش و پرورش واگذار شده است و این اتفاق خاص در تاریخ مکتوب ما خواهد ماند.

فضلی با بیان این که رهبر معظم انقلاب توجه همگان را به کودکان زیر ۶ سال جلب کردند، تصریح کرد :  نتیجه تأکید معظم‌له این است که ما سال تحصیلی جدید را در شرایطی آغاز می کنیم که کودکان زیر ۶ سال به عنوان کودکان پیش از دبستان، کودکان دبستانی و دانش‌آموزان دبیرستانی به عنوان خانواده وزارت آموزش و پرورش و ذی‌نفعان ممتاز درجه یک محسوب می‌شوند و همه ما در خدمت کودکان هستیم.

کد خبر 629569

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha