رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: دختری ۱۸ ساله‌ به دلیل اختلاف با پدرش او را به قتل رساند.

قتل - خون

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایلنا، سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام خبر قتل یک مرد توسط دختر ۱۸ ساله‌اش گفت: در پی گزارش یک فقره مرگ مشکوک مردی میانسال در منطقه کمالشهر از سوی کلانتری ۲۴ کرج به اداره جرائم جنایی پلیس آگاهی، بررسی موضوع در دستورکار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که یک مرد حدود ۵۰ ساله به وسیله یک شیء تیز از ناحیه پهلو دچار جراحت شده و به دلیل رفتن مقدار زیادی خون از بدنش، جان خود را از دست داده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: در تحقیقات اولیه با توجه به تناقض‌گویی مکرر اعضای خانواده مقتول، با دستور قضایی همه آنها به پلیس آگاهی دعوت شدند و تحقیقات کارآگاهان به صورت تخصصی درباره آن‌ها آغاز شد که با ارائه مدارک علمی به نامبردگان، در نهایت یکی از فرزندان دختر مقتول که ۱۸ سال دارد، به ناچار لب به اعتراف گشود و به قتل پدرش با چاقو اقرار کرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم پس از اعتراف به قتل پدرش ماجرا این گونه بیان کرد: روز حادثه سر نحوه آشپزی با پدرم سر سفره درگیر شدیم که او تلفن همراهم را گرفت و آن را جایی مخفی کرد. پس از چند ساعت من برای گرفتن موبایلم به او مراجعه کردم که نامبرده به وسیله چاقوی آشپزخانه مرا تهدید کرد. در یک زد و خورد من چاقو را از او گرفتم و ۳ ضربه به پهلویش زدم و فرار کردم.

سرهنگ نادربیگی خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به همراه متهم به مراجع قضایی ارسال شد.
 

کد خبر 627737

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha