همشهری آنلاین: معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از تصویب نقشه‌های یک دوهزارم طرح‌های تفضیلی 22 منطقه تهران تا دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش سما، مهندس نصرت الله کاشانی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، در گفت و گو با خبرنگار سما، با اشاره به اقدامات انجام شده در مورد طرح جامع و تفضیلی تهران گفت: طرح جامع از بیست و هفتم فروردین امسال به شهرداری ابلاغ شد و چون تهیه طرح های تفضیلی نیز به طور هم زمان انجام می‌شد ابتدا این طرح‌ها در مقیاس یک ده هزارم تهیه و تطبیق آن‌ها با طرح جامع مصوب از دیگر اقداماتی بود که پس از آن صورت گرفت.

وی، افزود: با توجه به تغییراتی که در طرح جامع اعمال شد، تهیه طرح‌های تفضیلی برای اجرایی شدن درمقیاس یک دو هزارم در حال انجام است.

کاشانی در ادامه، اظهار کرد: در حال حاضر 17 منطقه از 22 منطقه تهران اسناد طرح‌های تفضیلی خود را تحویل داده‌اند که این اسناد توسط کمیته های تخصصی و کارشناسی بررسی و با طرح جامع تطبیق داده می‌شود تا کارآمدی آن تایید شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران ابراز امیدواری کرد، که تا بهمن ماه امسال مراحل تصویب نقشه‌های یک دو هزارم طرح‌های تفضیلی  برای 22 منطقه تهران به پایان برسد.

کد خبر 62326

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز