سرمربی استقلال نام دو بازیکن ایرانی حاضر در لیگ های اروپایی را در لیست خرید خود قرار داده است.

فرهاد مجیدی

به گزارش همشهری آنلاین صبح امروز ملکیان رییس هیات مدیره استقلال اعلام کرد که فرهاد مجیدی  با دو بازیکنی که در لیگ انگلیس و پرتغال سابقه بازی داشته اند برای حضور در استقلال مذاکره کرده است.

خبری که با توجه به شرایط مالی استقلال کمی عجیب به نظر می رسید. اما گویا دو بازیکن مد نظر استقلال بازیکنان ایرانی حاضر در این دو کشور هستند.

مجیدی در لیست بازیکنانش نام رایان تفضلی مدافع بلند قامت ایرانی - انگلیسی را ارائه کرده است. این بازیکن که در تیم ‌وایکمپ واندررز در دسته اول انگلیس توپ می زند از مدت ها قبل بحث حضورش در تیم ملی ایران هم مطرح بوده اما تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده است. از طرفی گفته می شود مجیدی خواهان جذب او شده و باید دید مدیران تیم چطور در این باره اقدام می کنند.

دیگر بازیکن ایرانی که در لیگ پرتغال توپ می زند و مجیدی او را می خواهد، جعفر سلمانی است. هافبک سابق صنعت نفت آبادان از حدود یکسال قبل پیراهن پورتیموننزه پرتغال را می پوشد و بازیکنی که ملکیان گفته در پرتغال توپ می زند و مجیدی او را می خواهد سلمانی است. حال باید دید در روزهای پرالتهاب نقل و انتقالات استقلال آیا این دو بازیکن توسط باشگاه راضی به حضور در این تیم خواهند شد یا خیر.

کد خبر 621312

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha