مدیرعامل شرکت شهر سالم از آغاز واکسیناسیون کارکنان شهرداری تهران از هفته آینده خبر داد.

واکسیناسیون کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، حمید چوبینه درباره واکسیناسیون کارکنان شهرداری گفت:‌برنامه‌هایی را برای این منظور در نظر داریم و از آنجایی که طبق سند واکسیناسیون کشوری افراد در مشاغل در معرض خطر باید با اولویت واکسینه شوند. کارکنان مشاغلی مانند کارکنان آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها تقریبا واکسیناسیون آنها آغاز شده بر همین اساس شهرداری هم برنامه‌ای برای واکسیناسیون کارکنان شهرداری از هفته آینده خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی و راهبران مترو از هفته‌های پیش آغاز شده است، گفت: همه همکاران ما در مجموعه‌های شهرداری با اولویت مشاغل پرخطر و در مواجه مستقیم با شهروندان از هفته آینده واکسینه می‌شوند و تدریجی حدود ۶۰ هزار نیروی شهرداری واکسن کرونا دریافت خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم خاطرنشان کرد: بازنشسته‌هایی که واکسیناسیون آنها انجام نگرفته در زمان واکسیناسیون کارکنان این موضوع برای آنها محقق خواهد شد.

چوبینه اضافه کرد: همچنین با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران در گام نخست و همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران در گام بعدی برنامه‌هایی را برای ارائه خدمت به بیماران کرونایی چه در میان شهروندان عادی و چه کارکنان شهرداری خواهیم داشت.

او گفت: داروهای خاص بیمارستانی کرونا به زودی در مراکز درمانگاهی شرکت شهر سالم ارائه می‌شود و پزشکان در این مراکز می‌توانند داروها را تجویز و برای بیماران تزریق شود.

مدیرعامل شرکت شهر سالم اعلام کرد: در گام نخست فردا با حضور علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا تهران این مسأله در یک درمانگاه در منطقه ۹ تهران محقق خواهد شد و به تدریج این موضوع برای سایر درمانگاه‌ها لحاظ می‌شود.

کد خبر 619430

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha