ستاره سابق و مشهور فوتبال انگلیس پس از مدت‌ها دوری از فضای فوتبال تماشاگر دیدار نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰ بود.

پل گاسکوئین

به گزارش همشهری‌آنلاین، پل گاسکوئین که در این سال‌ها شرایط وخیمی داشت، با چهره‌ای بانداژ شده در ومبلی حضور پیدا کرده بود و شاهد رسیدن تیم ملی کشورش به فینال یورو ۲۰۲۰ بود. علیرغم شرایط نه چندان خوب ظاهری، پل گاسکوئین ۵۴ ساله روحیه خوبی داشته و روی سکوها در کنار دوستانش می‌خندد. این اولین باری است که شاهد حضور پل گاسکوئین معروف به گاززا در یک بازی این دوره یورو در استادیوم بودیم و انگلیس با پاقدم این ستاره پرحاشیه برای اولین بار در تاریخ خود موفق به صعود به فینال این تورنمنت شد.

در اوایل همین تورنمنت بود گاسکوئین فاش کرد که تماشای بازی‌های فوتبال از روی سکوها برایش سخت است، زیرا او آرزو دارد خودش در زمین فوتبال حضور داشته باشد. او گفت: "من فکر نمی‌کنم هیچ بازی دیگری را از نزدیک ببینم. من مسابقات را از تلویزیون تماشا می‌کنم، اما واقعا دوست ندارم در استادیوم حضور یابم. دلم برای فوتبال خیلی تنگ شده است و تماشای آن از نزدیم برایم سخت است. "

گازا که در طول زندگی خود با اعتیاد به الکل دست و پنجه نرم کرده، برای اولین بار در سال ۱۹۹۸ توسط برایان رابسون در یک مرکز بهداشت روان مورد معالجه قرار گرفته و از آن مقطع انواع و اقسام حواشی را تجربه کرد.

۲۵ سال پیش و در جریان برگزاری یورو ۹۶ بود که پل گاسکوئین در دیدار مقابل اسکاتلند با یک حرکت تکنیکی فوق‌العاده موفق به گلزنی شد و با شادی گل فراموش نشدنی خود، یکی از ماندگارترین لحظات تاریخ یورو را ثبت کرد.

عکس | فوتبالیست محبوب جنجالی؛ تماشاگر ویژه انگلیس و دانمارک

عکس | فوتبالیست محبوب جنجالی؛ تماشاگر ویژه انگلیس و دانمارک

کد خبر 613004

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha