مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
۰ نفر

یک مرکز اقامتی و گردشگری در منطقه گردشگری حیران آستارا افتتاح شد.

هتل حیران

یک مرکز اقامتی در دهکده گردشگری حیران آستارا که با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهوری و وزیر میراث فرهنگی در این شهرستان افتتاح شده بود، فاز نخست آن به بهره برداری رسید.

«رضا حسن پور» معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی گیلان در رابطه با این مجموعه گردشگری به همشهری آنلاین گفت: این مجموعه گردشگری با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در منطقه حیران آستارا افتتاح شد.

 وی اضافه کرد: این هتل ۵ ستاره در زیر بنای ۸۳۲۴ متر مربع با ۷۴ سوییت و واحد پذیرایی دومین واحد اقامتی در منطقه حیران آستارا است و پیش از آن در سال‌های گذشته زیپ لاین، تله کابین، و کارتینگ و رستوران در این مجموعه تفریحی به بهره‌برداری رسیده بود. این هتل در پنج طبقه از ظرفیت اسکان ۱۴۴ نفر در شبانه روز برخوردار است.

معاون سرمایه‌گذاری گردشگری گیلان در ادامه از احداث سه هتل بزرگ ۴ تا ۵ ستاره در شهرستان‌های رشت، لاهیجان و آستارا از سوی سرمایه‌گذاری بخش خصوصی خبر داد و گفت: امیدواریم عملیات اجرایی این واحدهای اقامتی تا پس از کرونا به پایان برسد.

لازم به ذکر است، از طریق ویدئو کنفرانس و با حضور رئیس جمهور ۵۲۶ طرح میراث فرهنگی و گردشگری در سراسر کشور با سرمایه گذاری ۲ هزار و۵۳۷ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید و برای ۲ هزار و ۶۹۷ نفر نیز اشتغالزایی شد.

کد خبر 604376

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha