با ۶۲ سال سن از مربیان نمونه ایستگاه ورزش صبحگاهی در منطقه ۱۹ است.

بازي هاي محلي

«علی علیپور» جزو ساکنان محله خانی‌آباد شمالی است که از نوجوانی و جوانی به‌صورت غیرحرفه‌ای با هدف سلامت جسمی و روحی ورزش کردن را آغاز کرده و از سال ۱۳۹۰ با عضویت در ایستگاه ورزش صبحگاهی بوستان ولایت با نظم و انسجام بیشتری به انجام ورزش روزانه می‌پردازد.

او با پشتکار زیاد در همان چند سال اول پیشرفت زیادی داشته و بعد از ۳ سال فعالیت به مرحله‌ای می‌رسد که به پیشنهاد اعضای ایستگاه ورزش صبحگاهی به‌عنوان مربی فعالیت خود را در گروه آغاز می‌کند. او روزهای نخست تنها برای کمتر از ۱۰ نفر در این ایستگاه صبحگاهی مربیگری می‌کرد، اما اکنون به‌صورت متغیر از ۳۰ تا ۶۰ نفر شاگرد دارد که بخش قابل توجهی از آنها هم‌سن و سالش هستند و تعداد اندکی را جوانان تشکیل می‌دهند. این مربی پرتلاش با وجود کرونا دست از تلاش نکشیده و ضمن برگزاری کلاس در فضای باز، غیر از مواقعی که محدودیت وجود دارد، گروه مجازی هم تشکیل داده است.

او در دوران محدودیت‌ها و تعطیلی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی در خانه ورزش می‌کند و ضمن به اشتراک گذاشتن ویدئوهای ورزشی خود برای اعضای گروه، در بیان نکته‌های آموزشی و ورزشی دیگر هم فعالیت می‌کند. علیپور، که از سال ۱۳۶۰ به تولید و فروش پوشاک مشغول است به‌عنوان کاسبی ورزشکار بین اهالی محله شناخته می‌شود و در برگزاری برنامه‌های ورزشی حضوری و مجازی برای همسالان ساکن محله خود و ترغیب آنها به ورزش کردن نقش بسزایی دارد.  

کد خبر 603309

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha