جابه‌جایی مسافر توسط خودروهای شخصی در پایانه‌های مرزی مهران ممنوع بوده و در صورت مشاهده، پلیس برابر مقررات با راننده‌های خاطی برخورد می‌کند.

مرز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، رئیس پلیس راه ایلام گفت: تمامی شرکت‌های حمل مسافر موظف هستند در راستای صیانت و سلامت مردم، قبل از صدور بلیط برای مسافران، وضعیت تست کرونا آنها از سامانه «سروا» استعلام کنند و در صورت ابتلا به این بیماری از ارائه خدمات به چنین مسافرانی خودداری کنند.

رضا همتی زاده اظهار کرد: شرکت‌های حمل و نقل مسافر فقط مجاز به تحویل مسافر و صدور صورت وضعیت به رانندگانی هستند که دارای صلاحیت و مورد وثوق شرکت بوده و وسیله نقلیه آنها از نظر فنی و ایمنی کاملاً سالم باشد و هیچ‌گونه نقص فنی در سامانه کنترلی و راهبری وسیله نقلیه وجود نداشته باشد.

رئیس پلیس راه استان ایلام ادامه داد: در صورتی که شرکت‌های تعاونی مسافری برخلاف قوانین و مقررات حمل مسافر، صورت وضعیت صادر کنند به کمیسیون ماده ۱۲ آیین نامه اجرایی تبصره یک ماده ۳۱ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و همچنین در صورت عدم رعایت ضوابط توسط رانندگان ناوگان عمومی مسافربری به کمیسیون موضوع ماده ۱۱ همین قانون به سازمان راهداری معرفی می‌شوند.

همتی زاده با تقدیر از فعالیت‌های پایانه مرزی شهید سلیمانی به دلیل ساماندهی و انضباط بخشی در حوزه خدمات دهی به مسافران گفت: می‌طلبد شرکت‌های حمل و نقل مسافر از ارائه خدمات به رانندگان فاقد مدارک خودداری کنند.

کد خبر 585425

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha