مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
۰ نفر

لوازم خونگی از سال ۱۳۶۵ به صورت حضوری فعالیت داشته و اینک برای رفاه حال مشتریان و رقابت در عرصه فروش و همچنین پیشرفت شیوه فروش فروشگاه اینترنتی و آنلاین خود را راه اندازی کرده تا با بهترین قیمت ممکن در سراسر ایران به مشتریان لوازم خانگی برقی را ارائه بدهد.

لوازم خونگی

فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی فروشگاهی است که از سال ۹۵ تا به امروز در حال فعالیت است و دو مزیت منحصر به فردی را هم برای مشتریانش به ارمغان آورده که شامل ارسال رایگان به سراسر تهران و تنها با دریافت ۸ هزار تومان ارسال را به سراسر کشور امکان پذیر کرده است. مجموعه لوازم خانگی هم شامل بخش ثبت سفارش به صورت اینترنتی از طریق وبسایتشان یعنی Lavazemkhonegi.com دارد و هم می‌توانید با تماس مستقیم با شماره‌ ۰۲۱۶۶۷۰۶۰۰۵ به صورت تلفنی ثبت سفارش نمایید.

طیف وسیع محصولات ایرانی و خارجی اصلی در وبسایت لوازم خانگی

مجموعه لوازم خانگی از سال ۹۵ که فعالیتش را شروع کرده طیف دسته بندی محصولاتش را افزایش داده و این روزها می‌توانید در فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی تمامی محصولات برقی آشپزخانه و آرایشی بهداشتی را سفارش دهید. همچنین این فروشگاه از محصولات و کالاهای ایرانی حمایت می‌کند و موجود دارد و شایان ذکر است که به علت افزایش تعداد کالاهای غیر اصلی و غیر مجاز، مجموعه لوازم خونگی تمامی محصولات اصلی را با توجه به شناسه کالا به فروش می‌رساند. پس اگر قصد دارید محصولی را از این وبسایت خریداری کنید نیازی نیست نگران باشید چون تمامی محصولاتشان اصلی به همراه شناسه کالا هستند.

فروش قطعات دستگاه های اصلاح آقایان و پاکت و فیلتر جاروبرقی

امروزه پاکت جاروبرقی یکی از بحث‌های بسیار مهم در هر جاروبرقی به حساب می‌آید زیرا با خرید پاکت جاروبرقی یک بار مصرف هم عمر دستگاه افزایش خواهد یافت و از باکتری و ویروس زایی دور خواهید ماند و همچنین افرادی که دارای بیماری‌های تنفسی هستند با تعویض پاکت جاروبرقی یکبار مصرف دیگر با مشکلی مواجه نخواهند شد. فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی ارزان‌ترین قیمت انواع پاکت جاروبرقی چینی و اصلی فیلیپس، تفال، آاگ، سامسونگ، میدیا، هیتاچی  را برای مشتریان تحت ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به ارمغان خواهد آورد. در قبال بحث اصلاح آقایان هم باید بدانید که قطعات انواع ریش تراش‌های فیلیپس، براون و پاناسونیک هم در این فروشگاه موجود است.

همیشه حراج با لوازم خونگی

صفحه حراج ویژه لوازم خونگی همیشه صفحه‌ای است که کاربران می‌توانند پایین‌ترین قیمت‌ها را در سراسر ایران مشاهده کنند و به راحتی تمامی کالاهای خارجی و ایرانی اصلی را با پایین ترین قیمت بازار و بروز خرید کنند. صفحه حراج ویژه شامل تمامی محصولات لوازم خانگی برقی چون (غذاساز، سرخ کن، گوشت کوب برقی، مایکروویو، چای ساز، آسیاب، چرخ گوشت، اتو، بخارگر، دستگاه های اصلاح آقایان و بانوان، همزن، خردکن، آبمیوه گیری، اسپرسوساز، قهوه ساز) و بسیاری از محصولات دیگر می‌باشد.

پروتکل های بهداشتی و تضمین سلامت کالا

یکی از بحث های بسیار مهم این روزها در هر فروشگاهی رعایت پروتکل های بهداشتی است که در تمامی قسمت‌های کارکنان مجموعه لوازم خونگی رعایت می‌شود. لذا باید بدانید که قبل از ارسال کلا به مشتری کارکنان لوازم خونگی کالا را در قسمت انبار به صورت کامل چک کرده تا دستگاه بدون هیچ ایراد و مشکلی به دست مشتری برسد و پس از تایید شدن سلامت کالا به قسمت بسته بندی رفته و سپس ارسال خواهد شد.

ارسال روزانه و رایگان به سراسر تهران و ارسال به سراسر ایران

همانطور که ذکر کرده‌ایم لوازم خونگی به شهر تهران سفارشات را به صورت رایگان ارسال می‌کند یکی دیگر از ویژگی های این مجموعه ارسال به صورت روزانه است پس می‌توانید در مواقع ضروری و مواقعی که می‌خواهید هدیه‌ای بدهید همان روز سفارشتان را ثبت کنید و در همان روز دریافت نمایید. همچنین در قبال ارسال به شهرستان و شهرهای دیگر ایران باید بدانید که تنها با پرداخت مبلغ ۸ هزار تومان سفارشتان را ارسال خواهند کرد.

گارانتی و ضمانت اصالت کالا لوازم خانگی برقی

با توجه به سابقه‌ای که فروشگاه لوازم خونگی از سال ۱۳۶۵ دارد تمامی محصولات اصلی و غیر اصل را شناسایی می‌کند و تنها محصولات اصلی را برای مشتریان به همراه ضمانت اصالت کالا و گارانتی ارسال می‌کند همچنین یکی از ویژگی‌های خوب مجموعه لوازم خانگی پرداخت در محل در شهر تهران است

کد خبر 584641

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha