برای حمایت از نیازمندان و همچنین کمک به خانواده های بی بضاعت در این روزهای کرونایی همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه (س) ویژه برنامه « سفره اطعام فاطمی» در قالب توزیع غذای گرم و بسته های معیشتی میان نیازمندان از سوی فرهنگسرای قرآن برگزار شد.

اطعام فاطمی

همشهری آنلاین - بهاره خسروی :در این روزهای کرونا زده بسیاری از مردم و خانواده های کم در آمد و آسیب پذیر در تنگنای سختی برای تامین معاش و روزی قرار گرفتند . حمایت و دلجویی از این افراد وظیفه انسانی هر فردی است. رئیس فرهنگسرای قرآن با بیان این مطلب افزود:« دراین حرکت جهادی طبخ و توزیع 500 پرس غذای گرم و همچنین بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی،رب،قند و شکر و ... ویژه خانواده های تحت پوشش گروه های جهادی، احسان توزیع می شود.»


به گفته «رحیم خاکی» فرهنگسرای جهادی قرآن و گروه جهادی شهید بلالی وابسته به مسجد صاحب الامر(عج) در این دوران سخت کمک حال خانواده های نیازمند شناسایی شده در محله های اطراف فرهنگسرا هستند. به همین دلیل علاوه بر کمک های این مرکز، نذورات همشهریان عزیز سهم به سزایی در پوشش بیشتر نیازمندان و انجام این کار خداپسندانه دارد.
رئیس فرهنگسرای قرآن از شهروندان علاقه مند، برای مشارکت در این کار خیر دعوت کرد تا با شماره تلفن 55781155 روابط عمومی فرهنگسرا تماس بگیرند. 


 

کد خبر 579565

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha