پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
۰ نفر

منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با اجرای یادمان «سرباز وطن» میزبان نماد و نشانی با هویت و گستره ملی می‌شود.

كاهش ريسك كوهنوردي

«میثم اخباری» مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت نوسازی عباس‌آباد درباره اهداف اجرای ساخت این نماد گفت: «ساخت نخستین یادبود ملی ایران با عنوان سرباز وطن با هدف ساخت سازه‌ای با هویت ملی از سوی اراضی عباس‌آباد پس از شهادت سردار دل‌ها به شورای‌شهر اعلام شد.

شورای‌شهر و شهردار تهران از طرح با جایزه ۴۵۰ میلیون تومانی حمایت کرده‌اند.» او افزود: «شهرداری تهران برای ساخت نخستین یاد بود ملی ایران با عنوان سرباز وطن به بهترین طراحان و ایده پردازان ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جایزه خواهد داد و این فراخوان با عنوان سرباز وطن یادمان نماد افرادی است که آرمان و اهداف جمعی داشته‌اند و برای هویت ملی از خون خود در این مسیر گذشته‌اند و ادای دینی است برای افراد خاطره‌ساز و هویت‌بخشی که باعث ارتقای کیفی هویت ملی شده‌اند.»

اخباری درباره شرایط حضور طراحان و ایده پردازان در ساخت این یادبود ملی ایران گفت: «این یادمان پس از داوری در ابعادی به ارتفاع ۴۰‌متر در محدوده مشخص شده در دل اراضی عباس‌آباد تهران نصب خواهد شد و از هنرمندان و مجسمه‌سازان، معماران و طراحان دعوت شده تا ایده‌هایشان را در زمینه ساخت یک یادمان بزرگ در قلب پایتخت ارائه دهند. ایده پردازان برای شرکت در مسابقه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی abasabad. tehran.ir مراجعه کنند. این فراخوان تا ۱۷ دی ماه ادامه دارد و ۳۰ دی ماه نیز نتیجه از سوی کمیته داوران اعلام خواهد شد.»

کد خبر 576625

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha