همشهری آنلاین: مراسم بزرگداشت فقیه مهذب آیت‌الله حاج شیخ علی پناه اشتهاردی از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب پنجشنبه‌شب ۲۰ تیر در قم برگزار شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر از قم در این مراسم حضرات آیات مکارم شیرازی، شبیری زنجانی و سبحانی از مراجع عظام تقلید، آیت‌الله هاشمی شاهرودی و دکتر لاریجانی رؤسای قوه قضاییه و مقننه، حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب، حجت‌الاسلام سقای بی‌ریا نماینده رئیس‌جمهور در امور روحانیت، آیت‌الله مقتدایی مدیر حوزه علمیه قم و آیت‌الله جوادی آملی، همراه با قشرهای مختلف مردم قدرشناس و نمایندگان بیوت مراجع عظام برای تجلیل از مقام شامخ مرحوم آیت‌الله اشتهاردی حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی در این مراسم به بیان ویژگی ها و فضایل اخلاقی و جایگاه علمی آیت‌الله اشتهاردی پرداخت و گفت: آن مرحوم عالمی فرزانه بود که ساده زیستی و تواضع وافر در رفتار وکردارش زبانزد خاص وعام والگوی شاگردان مکتب اهل بیت علیهم السلام است.

وی به نقش آیت الله اشتهاردی در تقویت نظام اسلامی اشاره کرد وگفت: آن مرحوم از ابتدای نهضت اسلامی مردم ایران حامی و همراه حضرت امام خمینی بود و در همه صحنه های مهم انقلاب اسلامی حضوری فعال داشت.

کد خبر 57629

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز