رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اهمیت مجلس خبرگان رهبری، گفت: اعضای این مجلس باید وزین، عالم، عامل و آشنا به مقتضیات روز باشند.

به گزارش دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی عصر روز یکشنبه شانزدهم مهر دردیدار اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران، همچنین با بیان شروط مقبولیت نظام، خاطرنشان کرد که باید به مردم اطمینان بدهیم که رای آنها جدی و موثر است.

هاشمی رفسنجانی در ادامه با مهم خواندن مساله هسته‌ای برای ایران و حتی دیگر کشورهای درحال پیشرفت جهان، گفت: استفاده از مواهب الهی حق قانونی و بین‌المللی همه ملتهاست و قدرتهای برتر نباید با بهانه‌های واهی این حق را از آنها سلب کنند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بااستقبال از سیاست عدم اشاعه سلاحهای هسته‌ای، گفت: چنین سیاستی برای همه دنیا مهم است، اما سیاست یک بام و دوهوای برخی قدرتها باعث مخدوش شدن اصل این سیاست در جهان می‌شود.

هاشمی رفسنجانی در ادامه با تاکید برنقش تشکلهای اسلامی دانشجویی در پیروزی انقلاب اسلامی و وقایع پس ازانقلاب، گفت: اهمیت تجارب مبارزین گذشته و شرایط و مقتضیات جوانان امروز ایجاب می‌کند پیشتازان انقلاب اسلامی ارتباط بیشتری با دانشگاهیان و دانشجویان داشته باشند.

در آغاز این دیدار چند تن اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران باارائه گزارشی از فعالیت‌های گذشته و برنامه های آینده، به بیان نظرات خویش درباره برخی از مسایل داخلی و بین‌المللی پرداختند.

کد خبر 5609

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز