رئیس کل دادگستری خراسان شمالی درباره جزئیات پرونده تیراندازی به فروشنده مواد مخدر در اسفراین توضیح داد.

تیراندازی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام جعفری با بیان این‌که این مجرم دارای سوابق متعدد کیفری بوده گفت: این فرد شش فقره محکومیت قطعی در فروش مواد مخدر داشته است و چند پرونده دیگر او در جریان است. این متهم برای رسیدگی به پرونده‌ها احضار و حکم جلب او صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی افزود: بر همین اساس آن روز گزارش‌هایی به نیروی انتظامی مبنی بر ادامه فروش مواد مخدر در نقاط مختلف شهر می‌رسد. نیروی انتظامی به محل اعزام می‌شود و مجرم با مشاهده ماموران نیروی انتظامی اقدام به فرار می‌کند و حین فرار بچه خردسالی را به گروگان می‌گیرد که با مداخله و تلاش ماموران مجبور به آزادی گروگان می‌شود.

وی ادامه داد: مجرم سپس با چاقوی همراه خود به راننده یک پراید حمله می‌کند و می‌خواهد با گروگان گرفتن راننده از خودرو او استفاده کند که موفق نمی‌شود. مأمورین در مراحل تعقیب و گریز چند نوبت اخطار می‌دهند و دو مرحله هم تیر هوایی شلیک می‌کنند که متهم بدون توجه همچنان با سلاح سرد به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

به گفته حجت‌الاسلام جعفری، در تیراندازی بعدی گلوله به ران پای راست او می‌خورد و بلافاصله به بیمارستان اسفراین اعزام می‌شود که بر اساس گزارش پزشکی قانونی نامبرده به علت «پارگی عروق و شدت خونریزی» فوت می‌کند. پرونده بلافاصله در شعبه ویژه بازپرسی دادسرای شهرستان اسفراین تحت نظارت دادستان تشکیل شده و بدون ملاحظه رسیدگی خواهد شد.

کد خبر 560847

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha