یکشنبه ۲ تیر ۱۳۸۷ - ۰۸:۴۷
۰ نفر

«پانداکونگ فو» آخرین تلاش کمپانی دریم ورکز برای خروج از زیرسایه دیزنی است؛ فیلمی که سال‌ها متخصصان و انیماتورهای دریم ورکز روی آن کار کردند تا فصلی متفاوت را در سینمای انیمیشن رقم بزنند.

 فیلم درباره پو یک خرس پانداست که برای نجات جنگلش از شر پلنگ‌های شرور، آموزش رزمی می‌بیند و استاد کونگ‌فو می‌شود. فیلم هم به لحاظ مضمون و شیوه روایت داستان و هم در ساختار بصری تفاوت‌های محسوسی با دیگر انیمیشن‌های این سال‌ها دارد. در «پاندا کونگ‌فو» تماشاگر با مناظر تازه‌ای آشنا می‌شود و سازندگان فیلم در خلق فضایی که هم فانتزی باشد و هم باورپذیر، موفق عمل کرده‌اند. فیلم در واقع به سبک آثار رزمی آسیای شرقی ساخته شده است و اکشن مهیجی است که می‌تواند تماشاگر را روی صندلی حفظ کند همچنین استفاده از چهره‌های شناخته شده هالیوود به عنوان صداپیشه از دیگر جذابیت‌های این انیمیشن است.

چهره‌هایی چون آنجلینا جولی، داستین هافمن و جک بلک با صحبت کردن به جای کاراکترهای این انیمیشن، جلوه‌ای خاص به این انیمیشن بخشیده‌اند. پس از استقبالی که در کن از فیلم به عمل آمد، فروش قابل توجه فیلم در هفته‌های اول اکرانش، موفقیت فیلم را مضاعف کرده است. دریم ورکز همچنان می‌کوشد تا از زیر سایه کمپانی دیزنی خارج شود؛ راهی هم که انتخاب کرده چیزی است بین مسیرهای امتحان سپس داده و نوآوری‌هایی  که چه در تکنیک و چه در تعریف کردن داستان اعمال شده است.

کد خبر 55700

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز