به مناسبت هفته سالمندان و در راستای تحقق شعار «تهران، شهر دوستدار سالمند» اداره سلامت شهرداری منطقه۶ برنامه‌ دوچرخه‌سواری با حضور سالمندان ورزشکار را ۱۵ مهر با حضور شهردار تهران برگزار می‌کند.

روز سالمند

همشهری آنلاین - معصومه حق جو: مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه ۶ با بیان مطلب فوق بیان کرد: برگزاری وبینارهای تخصصی و کلاس‌های آموزشی مجازی با موضوع سالمندی و همکاری مراکز درمانی، سازمان‌های مردم‌نهاد و خانه‌های سلامت ۱۴گانه از جمله برنامه‌های هفته سالمند است.
نجمه اسماعیلی افزود: اجرای طرح سلامت‌یار شامل تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و حمایتی شامل ماسک و محلول ضدعفونی ویژه اعضای کانون سالمندان محله، تقدیر از دبیران محله‌ای کانون سالمندان و سالمندان هنرمند با حضور شهردار منطقه ۶، تهیه کلیپ از دستاوردهای هنری شهروندان بالای ۶۵ سال، توزیع و انتشار کلیپ «اگر از من می شنوی» درباره تجربیات سالمندان، اهدای گل به سالمندان توسط تن‌پوش عروسکی مادربزرگ و پدربزرگ و دبیر منطقه‌ای کانون جهاندیدگان به سالمندان در بوستان لاله از دیگر برنامه‌هاست.
 مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه ۶ اجرای پروژه پیشگیری از سالمندآزاری را از دیگر اقدامات پیش‌بینی شده در این هفته برای حمایت از سلامت روحی و جسمی سالمندان عنوان کرد.
هفته جهانی سالمند که با هدف تکریم منزلت سالمندان نامگذاری شده است از ۷ تا ۱۳ مهر ادامه دارد.

کد خبر 554509

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha