مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند در استان خراسان جنوبی گفت: دانش‌آموزان بیرجندی در آزمون سراسری سال ۹۹ بیش از ۹۰ رتبه زیر هزار کسب کردند.

کنکور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدحسین یکه‌خانی افزود: بدون شک این موفقیت‌ها ریشه در کار، تلاش و برنامه‌ریزی ۲ نهاد موثر آموزش و پرورش و خانواده دارد. کسب بیش از ۹۰ رتبه زیر هزار توسط دانش‌آموزان مرهون تلاش‌های بی‌وقفه عوامل اجرایی و دبیران مدارس شهرستان و همچنین اولیای دانش‌آموزان بوده که جا دارد از تلاش‌های همه این عزیزان تشکر کنم. رتبه‌های دورقمی توسط دانش‌آموزان ۱۴ آموزشگاه به دست آمده که نشان‌دهنده برنامه‌ریزی صحیح و توزیع عادلانه دبیران در میان مدارس است.

مدیر آموزش و پرورش بیرجند افزود: انتخاب رشته یکی از مهم‌ترین مراحل زندگی دانش‌آموزان است که باید با استفاده از مشاوره‌های خوب و تخصصی بهترین انتخاب را داشته باشند و رتبه برتر کنکور خود را تکمیل کنند. همچنین ۲ دانش‌آموز خراسان جنوبی در آزمون سراسری ۹۹ رتبه‌های تک رقمی را به دست آوردند. محمد مولوی سرند از شهرستان فردوس رتبه هفتم گروه علوم ریاضی و فنی و فاطمه برات‌نژاد از قاینات رتبه هفتم گروه علوم انسانی را به خود اختصاص دادند.

استان خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان و ۱۲ منطقه آموزشی دارد.

کد خبر 552892

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خراسان جنوبی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha