چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۸۷ - ۲۰:۱۳
۰ نفر

معاون اول رئیس‌جمهوری پس از دیدار با رئیس جدید مجلس شورای اسلامی گفت: بنده از جانب دولت و رئیس‌جمهوری به رئیس مجلس اعلام کردم

که دولت دربست در خدمت مجلس و ریاست مجلس است برای اینکه در مسائل مختلف اعم از  اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی همه گونه هماهنگی‌ها را انجام دهیم تا بتوانیم کارها را با کارایی بیشتر جلو ببریم.

پرویز داوودی با حضور در ساختمان مجلس با علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و ریاست وی در دوره هشتم مجلس را به وی تبریک گفت.

لاریجانی طی ۱۰ روزگذشته با روسای قوای مجریه و قضائیه دیدار و از تشکیل کمیته‌های مشترک میان قوه‌ای نیز خبر داده است. 

داوودی پس از این دیدار که یک ساعت و نیم به طول انجامید و خبر آن را مهر منتشر کرد، درخصوص بحث‌های مطرح شده توضیح داد: در این دیدار با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در ضرورت هماهنگی و همکاری و یکدلی که باید بین قوا وجود داشته باشد صحبت‌هایی شد.

معاون اول رئیس‌جمهوری افزود: روی موضوعات مختلفی هم صحبت کردیم درخصوص طرح‌هایی که در آینده باید انجام شود، همچنین در مورد بحث تورم و کنترل آن و هماهنگی‌هایی که باید بین 2قوه در این مورد باشد صحبت شد.

داوودی خاطرنشان کرد: دکتر لاریجانی نیز این قول را دادند که مجلس شورای اسلامی تمام همت خود با بگذارد تا با هماهنگی دولت ما بتوانیم این آثار تورم را تعدیل کنیم و سیاست‌های جبرانی لازم را داشته باشیم.

کمک به دولت

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که اهتمام دولت درخصوص تورم و کنترل آن و مشکلات مربوط به خشکسالی و سرمازدگی مورد تایید مجلس است و مجلس هشتم به دولت کمک خواهد کرد تا در جهت کنترل تورم توفیق داشته باشد.  به گزارش ایرنا، علی لاریجانی اظهار داشت: با دید و نگاه باز تلاش می‌شود تا مسائل و مشکلات اصلی کشور حل شود.

لاریجانی در پاسخ به سؤالی درخصوص راهکارهای تعامل بهتر با دولت، ضمن قدردانی از حضور داوودی در خانه ملت افزود: آقای داوودی درخصوص تورم و کنترل آن و مشکلات مربوط به خشکسالی و سرمازدگی در این دیدار صحبت کردند و اهتمام دولت در این خصوص حتما مورد تایید مجلس است و مجلس کمک‌کننده خواهد بود تا دولت در جهت کنترل تورم توفیق داشته باشد.

رئیس مجلس اضافه کرد: در مورد راهکارهای تعامل با دولت در جلسه هفته گذشته با رئیس‌جمهوری بحث و بررسی شد و مقرر شد که کمیته‌ای مشترک برای حل اختلاف‌نظرها و تفاوت رای‌های بین ۲ قوه تشکیل شود تا بتوانند در جلسات خود این اختلافات را مورد توجه قرار دهند.

وی تصریح کرد: بعضی از کارهایی که از قبل باید مورد همفکری واقع شود، در جلسات مشترک بین دولت و مجلس مورد توجه قرار می‌گیرد تا با استفاده از نظرات تخصصی نمایندگان مجلس، طرح‌ها و لوایح پخته‌تر و دقیق‌تربه صحنه آید و همه نیروهای نخبه در جامعه حامی آن باشند.

کد خبر 54708

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز