همشهری آنلاین: مهندس غلامحسین نوذری از مشخص شدن وضعیت نهایی سهمیه بندی بنزین برای فصل تابستان امسال تا ۱۵ روز آینده خبر داد.

به گزارش شانا، وزیر نفت در حاشیه آیین تجدید میثاق با آرمان های معمار کبیر انقلاب، در محل مرقد مطهر حضرت امام (ره) به خبرنگاران افزود: بررسی طرح سهمیه بندی بنزین برای فصل تابستان ادامه دارد و تا دو هفته آینده وضعیت نهایی آن اعلام خواهد شد.

پیش از ظهر یکشنبه ۱۲ خرداد مهندس غلامحسین نوذری، وزیر نفت، دکتر علی کردان، قائم مقام وزیر، تمامی معاونان وزیر نفت، مدیران عامل چهار شرکت اصلی وزارت نفت در راس کاروانی با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران صنعت نفت کشور در آیینی ویژه با امام راحل (ره) در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

وزیر نفت همچنین با بیان این که آرمان های والای حضرت امام (ره) همواره سرلوحه تلاش و خدمت در صنعت نفت بوده است، ادامه داد: مقام و شخصیت والای حضرت امام همواره الگوی کارکنان زحمت کش صنعت نفت بوده است.

نوذری با اشاره به این که کارکنان صنعت نفت از ابتدا گوش به فرمان امام بودند، یادآور شد: تمام کارکنان و پرسنل صنعت نفت از آغاز انقلاب و در ادامه در هشت سال دفاع مقدس با عشق و علاقه به امام راحل ایشان را راهگشای تمام امور می دانستند.

وی ادامه داد: امروز مدیران صنعت نفت به نیابت از تمام کارکنان و پرسنل این صنعت در مرقد مطهر معمار کبیر انقلاب حاظر شدند تا با آرمانهای والای آن عزیز سفر کرده تجدید میثاق کنند.

نوذری با اشاره به تلاش مدیران و کارکنان صنعت نفت در همسویی با آرمان ها و اهداف بلند حضرت امام گفت: افزایش تولید نفت و گاز، توسعه واحدهای پتروشیمی، ایجاد مجموعه های پالایشی در کشور که در سال های اخیر در اولویت مجموعه صنعت نفت بوده، همگی در راستای اهداف و آرمان های والای امام راحل بوده که بر عمران و آبادانی و توسعه پایدار کشور همواره تاکید داشتند.

وزیر نفت با اشاره به توسعه میدان گازی پارس جنوبی، گفت: فازهای ۹ و ۱۰ میدان گازی پارس جنوبی امسال وارد مدار خواهند شد.

کد خبر 53866

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز