مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۸۷ - ۰۷:۰۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: مانور بزرگ اطفای حریق و عملیات امداد و نجات در ساختمان‌های بلند، صبح چهارشنبه هشتم خرداد در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

سید تقی رضوانی، مدیر عملیات منطقه 4 آتش‌نشانی گفت: این مانور به منظور کسب آمادگی هر چه بیشتر برای مقابله با خطر آتش‌سوزی‌ها و حوادث احتمالی برگزارمی‌شود.

وی که مسئولیت برگزاری این مانور را بر عهده دارد، افزود: شرایط مناسب ورزشگاه صد هزار نفری آزادی برای اجرای مانور عملیاتی ویژه ساختمان‌های بلند‌، ‌ما را بر آن داشت که برای تمرین و آمادگی تمام نیروهای آتش‌نشانی،‌ برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام دهیم.

به گزارش واحد مرکزی خبر، رضوانی گفت: با اخذ موافقت مسئولان این مجموعه ورزشی،‌ طبق برنامه ماموران 18 ایستگاه آتش‌نشانی موجود در منطقه 4 بطور متناوب و در 4 روز مختلف در این مانور شرکت خواهند کرد.[چطور با آتش مقابله کنیم؟]

وی با اشاره به گستردگی این عملیات افزود: در این مانور هر روز تعداد 9 خودروی بزرگ آتش‌نشانی و 50 آتش‌ نشان شرکت می‌کنند که در مجموع 4 روز،‌ 200 نفر با 36 خودروی آتش‌نشانی از 18 ایستگاه در این عملیات حضور خواهند داشت.

مدیر منطقه 4 عملیاتی آتش‌نشانی در مورد ضرورت برگزاری این مانور اظهار داشت: رشد روز افزون برج‌ها و ساختمان‌های بلند و لزوم به روز رسانی امداد رسانی در این نوع اماکن، اجرای مانور‌هایی با استفاده از آخرین فن‌آوری روز برای آمادگی هرچه بیشتر نیروها را ضروری می‌کند. [مانور آتش‌نشانی در ورزشگاه آزادی برگزار شد]

کد خبر 53107

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز