یکشنبه ۵ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۷:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال کشورمان در دیداری دوستانه موفق شد تیم ملی زامبیا را شکست دهد.

به گزارش واحد مرکزی خبر تیم ملی فوتبال ایران در راستای برنامه‌های آماده‌سازی خود برای حضور در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰، عصر یکشنبه ۵ خرداد برابر زامبیا صف آرایی کرد و در پایان این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ از سد این تیم آفریقایی گذشت.

در این دیدار که از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی آغاز شد، جواد نکونام(۱۳- پنالتی)، غلامرضا رضایی(۳۵) و هادی عقیلی(۸۸- پنالتی) برای تیم ملی فوتبال ایران گلزنی کردند و کلیفور مولنگا(۶۰) و راجرز فولا(۶۲) گلهای تیم زامبیا را به ثمر رساندند.

علی دایی در این دیدار از مهدی رحمتی، جلال حسینی، هادی عقیلی، ستار زارع، حسین کعبی، آندرانیک تیموریان(۴۶- ابراهیم صادقی)، جواد نکونام(۷۰-مجتبی جباری)، فریدون زندی(۴۶- محمدرضا خلعتبری)، غلامرضا رضایی(۶۱-امیر شاپورزاده)، احسان حاج صفی(۶۸- علیرضا نیکبخت واحدی) و غلامرضا عنایتی(۵۷- محسن خلیلی) استفاده کرد.

تیم ملی کشورمان در حالی در آخرین دیدار خود قبل از رویارویی با تیم ملی امارات به پیروزی رسید که عملکرد این تیم نگرانی هایی را برای دیدار با امارات ایجاد کرد. این تیم بازهم در نیمه مربیان شکست خورد. شاگردان علی دایی در دیدار با کویت و بحرین نیز نیمه های دوم را به حریفان واگذار کرده بود.

مسعود مرادی داور دیدار تیم های ایران و زامبیا در حالی که برای پایان این بازی پنج دقیقه وقت اضافه اعلام کرده بود، در اقدامی کم سابقه ۷ دقیقه زمان تلف شده محسوب کرد که این اتفاق با اعتراض علی دایی به داور چهارم همراه شد.

کد خبر 53055

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز