چهارمین فینال متوالی جام‌حذفی ایتالیا بین اینتر و رم درحالی برگزار می‌شود که رقابت‌ فشرده ۲ تیم بر سر قهرمانی سری A به سود اینتر تمام شد.

اینتر که فصل گذشته جام‌حذفی را به رم تسلیم کرد، قصد دارد تا این فصل این جام را به اسکودتو اضافه کند. این فینال که تا سال گذشته به‌صورت رفت‌ و برگشت انجام می‌شد، این‌بار تنها در یک بازی و در استادیوم المپیک رم برگزار می‌شود.

گفته می‌شود که این بازی آخرین تجربه مربیگری روبرتو مانچینی در اینتر است. این مربی با امتناع از مصاحبه پس از قهرمانی تیمش در آخرین هفته سری A شایعات را تقویت کرد.

گرچه مدیربرنامه‌های مانچینی شایعات را تکذیب کرده و ماسیمو موراتی، رئیس باشگاه نیز به ماندن او تاکید دارد اما گفته می‌شود که این مربی با رفتن به چلسی جای خود را به ژوزه مورینیو خواهد داد.

رم که تا واپسین لحظات فصل، به تعقیب اینتر ادامه داد، قصد دارد تا با فتح جام‌حذفی برای دومین سال متوالی، از دست دادن اسکودتو را جبران کند. ماتراتزی مدافع و کروز مهاجم اینتر به دلیل محرومیت بازی نمی‌کنند و کامبیاسو، هافبک و چیوو، دیگر مدافع تیم  نیز به دلیل مصدومیت غایب هستند.

زلاتان ابراهیموویچ که پس از بازگشت از مصدومیت مقابل پارما در آخرین هفته ۲ گل به ثمر رساند و قهرمانی اینتر را تثبیت کرد، اکنون در اوج آمادگی به سر می‌برد.

رم فصل گذشته اینتر را ۷ بر ۴ در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت شکست داد و اینتر نیز ۲ فصل متوالی پیش از آن جام را بالای سر برد.

کد خبر 52761

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز