طی ۶ماه گذشته اقدامات خوبی از سوی مدیریت شهری منطقه برای پاکسازی محله‌ها صورت گرفته است که به وضوح می‌توان اثرات آن را مشاهده کرد.

کریمی

جانشین دبیر شورایاری محله خانی‌آبادنو جنوبی با بیان این موضوع ‌می‌گوید: «نصب پایه چراغ روشنایی در بوستان‌های منطقه ۱۹ به‌عنوان مثال در حاشیه جنوبی بوستان بهشت محله خانی‌آبادنو جنوبی یکی از این کارهاست. این بوستان با وجود حدود ۵۰سال قدمت، روشنایی نداشت و به محل امنی برای تجمع معتادان متجاهر تبدیل شده بود که با مشارکت معاون ‌ خدمات شهری و محیط‌زیست شهردار منطقه۱۹ پایه چراغ‌های مناسبی در این محل نصب شد و اکنون با افزایش امنیت، خانواده‌ها به راحتی می‌توانند از امکانات بوستان استفاده کنند.»

«محمدرضا کریمی آغمیونی» در ادامه به اجرای موفق طرحی دیگر اشاره کرده و ادامه می‌دهد: «یکی از راه‌های برقراری امنیت، ناامن کردن محله‌ها برای معتادان و از بین بردن پاتوق و کلونی‌های این افراد است. اقدام شبانه اکیپ آسیب‌های اجتماعی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۹، شورایاران، شهرداران نواحی و کلانتری ۱۳۰نازی‌آباد برای جمع‌آوری معتادان متجاهر تأثیر مثبتی در محله‌ها داشته است.»

کد خبر 526814

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha