مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
۰ نفر

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: مقدمات واگذاری زمین برای احداث خانه هندبال کرمان فراهم شده و راه‌اندازی آن با کمک خیرین و حامیان مالی در آینده‌ نزدیک انجام می‌شود.

هندبال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه هماهنگی اعضای هیات رئیسه و مسئولان کمیته‌های هیات هندبال استان کرمان با میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

پاریزی گفت: مقدمات واگذاری زمین به هیات برای اقدامات لازم را انجام دادیم تا مجموعه‌ای احداث شود که در آن بتوان رشته هندبال را بسط و گسترش داد و بدین ترتیب، امکانات لازم در اختیار جوانان هندبال‌دوست کرمانی قرار می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمان تصریح کرد: از تلاش‌های هیات هندبال به ویژه باشگاه صنعت مس در راه قهرمانی در لیگ برتر قدردانی می‌کنیم. هندبال جزو رشته‌های افتخارآفرین ورزش استان است و ما وظیفه خود می‌دانیم برای ارتقای آن از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

پاریزی بیان کرد: ما حتی حاضریم در صورت تمایل فدراسیون پیشنهاد میزبانی جام باشگاه‌های آسیا در کرمان را به مراجع مربوطه ارائه کنیم.

در این نشست ضمن هماهنگی‌های لازم برای اجرای برنامه‌های هیات تا پایان سال ۹۹ بحث و تبادل نظر شد. در حاشیه این نشست، سعیده ایلاقی به عنوان دبیر کمیته آموزش و مربیان، ندا علیزاده به عنوان کمیته داوران، سوده رضایی به عنوان مسئول کمیته مسابقات، حانیه نیوره به عنوان مسئول کمیته شهرستان‌ها و فرزانه علیپور با حفظ سمت به عنوان دبیر کمیته هندبال ساحلی برای توسعه هندبال بانوان در کمیته‌های مختلف منصوب شدند.

کد خبر 524166

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha