دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۵:۲۹
۰ نفر

گروه ورزشی: در پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، ‌کاروان تیم ملی جهت برپایی اردوی آماده‌سازی وارد اردبیل شد. ملی‌پوشان دو جلسه تمرینی را در این اردو برگزار کردند.

تمرین صبح دوشنبه‌ تیم ملی برخلاف برنامه‌ اعلام شده از زمین چمن استادیوم تختی اردبیل به زمین فوتبال صدا و سیمای این شهر منتقل و تمرین بعدازظهر ساعت ۱۸ در زمین چمن استادیوم تختی برگزار شد.

تمرین صبح زیر باران برگزار شد و مهدی مهدوی‌کیا، رضا عنایتی و امیر شاپورزاده از غایبان روز اول تمرینات در اردبیل بودند. علی کریمی نیز از ناحیه زانوی پای چپ احساس ناراحتی می‌کرد که به انجام تمرینات اختصاصی پرداخت.

تغییر برنامه‌ تمرینی و ناهماهنگی انجام شده باعث سردرگمی خبرنگاران شده بود، به طوری که اکثر خبرنگاران رسانه‌های گروهی ساعت ۱۱ در محل زمین چمن استادیوم تختی حضور یافته بودند و حضور نیافتن تیم ملی فوتبال در ورزشگاه تختی باعث شد تا خبرنگاران با زمین چمن خالی مواجه شوند.

همچنین تعدادی از خبرنگاران نیز برای تهیه‌ گزارش به زمین چمن صدا و سیمای اردبیل رفته بودند، اجازه‌ ورود به زمین و مصاحبه با مربیان و بازیکنان تیم ملی را نیافتند. اعضای تیم‌ملی برای برپایی اردوی ۵ روزه و برگزاری یک دیدار دوستانه با تیم سایپا در اردبیل حضور یافتند.

این دیدار به عنوان افتتاحیه ورزشگاه ۲۰ هزار نفری علی دایی در روز سوم خردادماه همزمان با سالگرد فتح خرمشهر برگزار می‌شود. ورزشگاه ۲۰ هزار نفری علی دایی پس از ۱۱ سال و با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۴۴ هکتار آماده بهره‌برداری است.

زمین تمرین فوتبال، استخر سرپوشیده، سالن والیبال و بسکتبال، سالن هندبال، سالن‌های چندمنظوره پیست تارتان، دوچرخه‌سواری و اسکیت از جمله بخش‌های مختلف این مجموعه ورزشی بوده که در فازهای بعدی این ورزشگاه تکمیل خواهند شد.

گفتنی است تیم ملی فوتبال ایران روز ۱۳ خردادماه در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۰ به مصاف امارات خواهد رفت.

کد خبر 52384

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز