پنجشنبه ۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
۰ نفر

مرحله سوم «مسیر سلامت‌» سولقان از انتهای محله «حصار» تا رودخانه، برای ارتقای زیبایی سولقان و افزایش گردشگران به‌زودی آغاز می‌شود.

مسیرسلامت

دهیار سولقان با اعلام این مطلب گفت: «پیش از دهه ۹۰، در دره حصار انبوهی از زباله و نخاله ساختمانی وجود داشت به گونه‌ای به جز دوره‌گردها و ضایعاتی‌ها، کمتر کسی در این مکان‌ تردد می‌کرد اما از ۶ سال پیش، طرح «مسیر سلامت» در این محدوده از سولقان آغاز شد تا به جای زباله‌گردها به مکانی برای حضور گردشگران تبدیل شود. » «ابراهیم عسگری» با اشاره به اینکه اجرای طرح در ۳ مرحله پیش‌بینی شد، گفت: «مرحله نخست این پروژه از ۲ مسیر شهرک «شهدا» و شهرک ‌شهید «عباس عسگری» آغاز و در یک دوراهی به تونل زیر خیابان «ولی‌عصر(عج) »(عج) متصل شد و با ایجاد پیاده‌راه، مسیر ماشین رو و هم‌چنین فضای سبز و سنگفرش، دیدگاه شهروندان نسبت به محل تغییر یافت.

پس از این مرحله، بلافاصله کلنگ فاز دوم زده شد که شاید سخت‌ترین قسمت این پروژه به شمار می‌آمد. چون بیش از همه، باغ‌داران نسبت به اجرای آن به سبب افزایش حضور گردشگران و مزاحمت برای آنها گلایه داشتند اما پس از گذشت ۲ سال و تکمیل طرح، مشتاق آغاز مرحله سوم پروژه هستند. » اوهدف از اجرای پروژه مسیر سلامت را ساماندهی وضع مسیر، تسهیل در امور کشاورزی و توسعه گردشگری دانست و افزود: «مرحله سوم این پروژه از انتهای محله حصار آغاز و تا رودخانه به‌زودی اجرا می‌شود اما از شهروندان به‌ویژه گردشگران می‌خواهیم با رعایت نظافت و مراعات حال ساکنان به‌ویژه باغ‌داران از این مسیر استفاده و از طبیعت لذت ببرند. »

کد خبر 523826

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha