چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۱:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس‌جمهوری از تازه‌ترین آثار ناشران داخلی کتاب در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دیدن کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، هنگام بازدید رئیس جمهور از غرفه‌های بخش عمومی ناشران داخلی، دست اندرکاران نشر وصاحبان غرفه‌ها درباره آثار عرضه شده و کیفیت برگزاری نمایشگاه امسال توضیحاتی دادند.

برخی از ناشران ومسئولان غرفه‌ها همچنین مشکلات و نیازهای بخش نشر آثار فرهنگی به ویژه کتاب را با رئیس جمهور مطرح کردند.

محمود احمدی‌نژاد در بازدید از غرفه آثار مربوط به تاریخ ایرانی - اسلامی، برای دست اندرکاران پاسداری از فرهنگ متعالی ایران زمین و معرفی مفاخر و دستاوردهای این سرزمین مقدس و الهی، آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

وی همچنین به مناسبت انتشار کتاب "گل نرجس، ملیکه کیست، نرجس کدام است" در یادداشتی نوشت: بدون تردید خمیرمایه خلق انسان و جهان، عشق است و خدای متعال از باب عشق و رحمت خود، بشر را آفرید و اهل بیت پیامبر گرامی اسلام را کانون و تجلی عشق حقیقی قرار داد. او شمه‌ای از عشق در وجود زن، مادر، خواهر و برادر قرار داد تا همه دل‌ها از شمیم آن نوازش شود. از تلاش شما برای معرفی مادر امام عصر (عج) صمیمانه تقدیر می‌کنم.

رئیس جمهور وقت بیشتری به بازدید از غرفه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) اختصاص داد و با آثار مکتوب این موسسه آشنا شد.

محمود احمدی نژاد در دفتر یادبود این موسسه نوشت: سلام و صلوات خاص خداوند رحمان بر روح بلند و ملکوتی امام خمینی که بشریت را از یک عقبه سنگین و یک دوران تاریک و انحطاط به دنیای نور و روشنایی عبور داد.

 او سیاهی حاکمیت نفس و خودخواهی را شکست و همگان را به تبعیت از راه پیامبران که راه خدا تنها راه سعادت، صلح، عدالت و پاکی است رهنمون ساخت. او زنده است تا خداپرستی و عدالت خواهی زنده است. به فضل الهی و خواست او در هم شکستن طواغیت و مستکبرین به زودی محقق خواهد شد.

کد خبر 51165

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز