دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۳:۵۲
۰ نفر

گروه اجتماعی: سرانجام پس از ماه‌ها کش و قوس‌های فراوان برای تعیین سرپرست دانشگاه پیام نور، وزیر علوم، سرپرستی این دانشگاه را به سید محمد حسینی واگذار کرد.

بحث تعیین رئیس برای دانشگاه پیام نور از بهمن سال گذشته و از زمانی چالش برانگیز شد که رئیس این دانشگاه به جای فرشیدی به وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.

در این مدت وزیر علوم نیز در باره وضعیت تعیین رئیس دانشگاه پیام نور وعده امروز و فردا می‌داد که ادامه این روند منجر به تذکر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شد.

از زمان حضور علی احمدی در وزارت آموزش و پرورش تاکنون، دانشگاه پیام نور توسط معاون آموزشی این دانشگاه، با سمت قائم مقام رئیس اداره می‌شد.

در این مدت روسای استان‌ها، مراکز و واحدها و اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور، طی نامه‌ای خطاب به وزیر علوم، حمایت همه جانبه‌خود را از ابوالحسنی برای ریاست دانشگاه پیام نور اعلام کردند  که ظاهرا تاثیری در روند انتخاب رئیس برای این دانشگاه نداشته است.

البته وزیر علوم در واکنش به گمانه زنی در باره رئیس دانشگاه پیام نور گفت: هنوز فرد خاصی به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور مشخص نشده است و هیچ فردی در اولویت انتخاب نیست.

حسینی اکنون قائم‌مقام وزیر علوم است و با حفظ این سمت به‌عنوان سرپرست دانشگاه پیام‌نور منصوب شده است.

کد خبر 50929

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز